< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > The Last Sentinel Conversation Between The Last Sentinel and Charizard_Man


Conversation Between The Last Sentinel and Charizard_Man
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 21
  1. The Last Sentinel
    July 17th, 2014 12:38 PM
    The Last Sentinel
    Maybe! I did expect her to team up with a few people at one point or another!
  2. Charizard_Man
    July 17th, 2014 12:40 AM
    Haha from reading your characters sign up it seems both our characters prefer to be alone. Maybe they can be each others exception! Haha
  3. The Last Sentinel
    July 16th, 2014 11:59 PM
    The Last Sentinel
    It happens sometimes, ahaha. We'll just have to picture him doing all these things despite it!
  4. Charizard_Man
    July 16th, 2014 10:30 PM
    Haha yeah I really liked the post and you're character is great! Yeah I realized after that the picture was too adorable for his own good lol
  5. The Last Sentinel
    July 16th, 2014 10:14 PM
    The Last Sentinel
    Hahaha, thanks man. It's been awhile since way back when and I've made some surprising progress. (I'm actually happy with my writing now, phew~)

    I love your character btw. Although, I don't really expect him to be smoking simply because of that adorable picture!
  6. Charizard_Man
    July 16th, 2014 10:00 PM
    Hahaha possibly, who knows? Either way it'll take the back seat for now while I write some of the rust off ha. I like your character, didn't even realize you posted right before me :p
  7. The Last Sentinel
    July 16th, 2014 9:03 PM
    The Last Sentinel
    Could it possibly be... A NEW DIGIMON RP?!
  8. Charizard_Man
    July 16th, 2014 8:52 PM
    Haha thanks my man, I was actually gonna debut with my own rp but decided to ease into it and join someone else's:p
  9. The Last Sentinel
    July 15th, 2014 7:45 PM
    The Last Sentinel
    Hey man! Just wanted to say welcome back to the RPC! I haven't seen ya here in ages~
  10. The Last Sentinel
    July 17th, 2012 12:49 AM
    The Last Sentinel
    Just making sure, ;D. I'll do that and then I'll be done.
  11. Charizard_Man
    July 17th, 2012 12:29 AM
    Oh, no. Sorry, definitely no Magnamon. Hmmm, personally I would go with Maildramon.
  12. The Last Sentinel
    July 16th, 2012 11:55 PM
    The Last Sentinel
    Hey der. Would it be fine to keep Magnamon for my armor evolution? If not, I could use Maildramon or Depthmon?
  13. The Last Sentinel
    July 13th, 2012 11:25 AM
    The Last Sentinel
    I'm glad to see you back, especially with the new Digimon RP!
  14. The Last Sentinel
    July 12th, 2011 10:18 AM
    The Last Sentinel
    I was wondering if I could make my own Digimental and Digimon for the Armor evolution. Just wondering since because of the new crests there would also be Digimentals to go with them. Just thought I would ask.
  15. The Last Sentinel
    June 29th, 2011 1:40 PM
    The Last Sentinel
    Alright, I was just a bit confused.

  All times are GMT -8. The time now is 12:37 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top