The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Greenbeans
Reload this Page Conversation Between Greenbeans and Falling Wishes
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between Greenbeans and Falling Wishes
Showing Visitor Messages 76 to 90 of 322
  1. Falling Wishes
    June 14th, 2012 9:18 PM
    Falling Wishes
    Yeah, but I'm ok and how would you be able to give it to me if I needed it? (: silly! And yay you called me by my nickname, I'm calling you piglet for now since I'm Winnie
  2. Greenbeans
    June 14th, 2012 9:09 PM
    Greenbeans
    Hey winnie <3 i saw that your ar was having problems and u needed a cord? I have a cord, i used to have an ar myself but it broke D:
  3. Greenbeans
    June 14th, 2012 8:54 PM
    Greenbeans
    lol that would be a scary thought now wouldnt it 0.o but i am defenitly no old man and do not have any sort of beard lol, But ok as long as your fine with it i am too <3
  4. Falling Wishes
    June 14th, 2012 8:51 PM
    Falling Wishes
    That's what I mean, your a complete stranger to me, for all I know you could be an old man.... WITH A BEARD )';!!!!! Hehe just playing, but yeah we're still stranger buddies!
  5. Greenbeans
    June 14th, 2012 8:44 PM
    Greenbeans
    lol the only thing about u calling me sweet cheecks is that people will get the impresion that we are in a relationship xD.
    I dont really care, because we are pretty good friends but if you have a problem with it then we can change it
  6. Falling Wishes
    June 14th, 2012 8:41 PM
    Falling Wishes
    Probably... Idk •-• hehe! And I would say petal for you but your a boyyyyy! and I though we agreed on sweet cheeks for now? OHHHHHHHH CALL ME
    Winnie
  7. Greenbeans
    June 14th, 2012 8:39 PM
    Greenbeans
    Creative as a name? Or me choose a creative name? lol
  8. Greenbeans
    June 14th, 2012 8:37 PM
    Greenbeans
    when will you have access?
    And u still need to figure out what to call me xD
  9. Falling Wishes
    June 14th, 2012 8:36 PM
    Falling Wishes
    And choose a good name for me (: make it Creative! <3
  10. Falling Wishes
    June 14th, 2012 8:32 PM
    Falling Wishes
    I can't, I don't have the laptop with me atm, I can only use my iPhone for now.
  11. Greenbeans
    June 14th, 2012 8:28 PM
    Greenbeans
    And u still need to join the chat link i sent you it would make it much easier to talk
  12. Greenbeans
    June 14th, 2012 8:27 PM
    Greenbeans
    I need to call you something too
  13. Greenbeans
    June 14th, 2012 7:54 PM
    Greenbeans
    it means just wondering, if u cant think of any others then we can do sweetcheecks lol but lets see if there are others first xD
  14. Falling Wishes
    June 14th, 2012 7:39 PM
    Falling Wishes
    It's sounds too lovely dovely! And silly C: also what's jw? I've never heard of that one.
  15. Greenbeans
    June 14th, 2012 7:35 PM
    Greenbeans
    Lol i like sweet cheeks better (btw u need to put me in ur sig since we are paired up now, sorta like ur in mine, under pairs)
    And are there any others lol jw :D

All times are GMT -8. The time now is 12:16 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.