< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Becki Conversation Between Becki and thegeneticway


Conversation Between Becki and thegeneticway
Showing Visitor Messages 31 to 45 of 623
  1. thegeneticway
    July 6th, 2010 8:37 PM
    its k. i dont do much on either except talk :3 --we bonded on december right? lol i forgot 1!!!
  2. Becki
    July 6th, 2010 8:36 PM
    xD i think im pretty much done with sites like neo. 6 months?! i thought it would be like 3 more ;0
  3. thegeneticway
    July 6th, 2010 8:24 PM
    haha x) I've been on this site called Ichumon, it's like neopets. and haha we are , I forgot! Just 6 more months til we get that emblem!
  4. Becki
    July 6th, 2010 4:17 PM
    xd well then my turn to ask where have you been! since we are like bonded or such remember? xD
  5. thegeneticway
    July 6th, 2010 6:46 AM
    * and , not the word not
  6. thegeneticway
    July 6th, 2010 6:45 AM
    Well, I'm barely on this site not neo, so maybe that' s why xD
  7. Becki
    July 5th, 2010 8:44 PM
    Welll....i have basically quit neo, or idk whats up with that, and im on here all the time lol
  8. thegeneticway
    July 4th, 2010 9:33 PM
    eep sorry, i forgot to reply to your message xD xD xD sorry. lol, haven't seen you on neo , or here. WHERE ARE YOU? *shakes violently until you faint*
  9. Becki
    May 8th, 2010 8:07 AM
    i know right it was pretty funny lol .
  10. thegeneticway
    May 4th, 2010 4:30 PM
    omg becki xD thx for the heads up ~
  11. thegeneticway
    May 1st, 2010 5:08 PM
    why would it be my 70th ? x)
  12. Becki
    May 1st, 2010 5:00 PM
    xD 300 is one of the last things ever lol thats why i mean maybe if it was your number 70th i can understand but 300?!
  13. thegeneticway
    April 30th, 2010 3:51 PM
    omg they are plenty popular

    they're like my 375th and 376th fave pokes
  14. Becki
    April 28th, 2010 5:17 PM
    easily, i needed room for shinies, so i released some of the less popular pokes i have i can probably get them via gts...
  15. thegeneticway
    April 27th, 2010 5:37 PM
    obvsly ~ and youre a breeder

    how do you not have them

  All times are GMT -8. The time now is 9:57 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top