The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Weatherman, Kiyoshi
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices

Conversation Between Weatherman, Kiyoshi and Ready4failure
Showing Visitor Messages 21 to 30 of 45
  1. Weatherman, Kiyoshi
    May 29th, 2010 05:25 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    eh what? XD

  2. Ready4failure
    May 29th, 2010 05:19 PM
    Ready4failure
    yea!! its sooo adorable!! the pikachus! they are sooo cute!!

  3. Weatherman, Kiyoshi
    May 29th, 2010 05:14 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    The video on your prof. you say?

  4. Ready4failure
    May 29th, 2010 05:09 PM
    Ready4failure
    lol. that's ok. i hav a bunch of interests.... some of which i CANT put on a vm lol. not that they're illegal or something. im not a druggie or pedo lol. but yea.... OH YEAH!!!!! you NEED to watch the vid on my prof. its probably the cutest thing to ever exist!!

  5. Weatherman, Kiyoshi
    May 29th, 2010 05:07 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    Be creative with everything.

    I have a various random list of interests, which I can't narrow down into a little list on a VM. ;3

  6. Ready4failure
    May 29th, 2010 05:02 PM
    Ready4failure
    its new. kinda a robot thing. its interesting, but the main evil aliens make me think of DBZ... o well. XD what do you like?

  7. Weatherman, Kiyoshi
    May 29th, 2010 05:01 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    Cute guys were a gimmy, I was looking for other details. XD

    Heroman?

  8. Ready4failure
    May 29th, 2010 04:58 PM
    Ready4failure
    interests huh? well, i like anime, like digimon, pokemon, megaman, BLEACH (awesome) Naruto, & heroman. uhhhhh, i like computers.... and boyz. cute boyz are nice too XD

  9. Weatherman, Kiyoshi
    May 29th, 2010 04:57 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    Meh. XD

    Hm, for another topic of conversation,
    what is some of your interests? :D

  10. Ready4failure
    May 29th, 2010 02:36 PM
    Ready4failure
    eh, we run at the end of the year for the next yr. so yeah


All times are UTC -8. The time now is 10:00 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.