Go Back   The PokéCommunity Forums > curiousnathan

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between curiousnathan and Arcanine
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 80
  1. curiousnathan
    October 13th, 2012 09:32 PM
    curiousnathan
    XD
  2. Arcanine
    October 12th, 2012 11:14 PM
    Arcanine
    How do you think I feel? I forget to reply to VMs and thus I always getting back to them. XD
  3. curiousnathan
    September 30th, 2012 01:12 AM
    curiousnathan
    Damn, I always miss them! ):

    Ahah, hey! XD
  4. Arcanine
    September 29th, 2012 10:43 PM
    Arcanine
    The person you're trying to get ahold of is away from the phone right now. Please leave a message after the beep... *beep*

    In other words... hi. XD
  5. curiousnathan
    September 29th, 2012 10:38 PM
    curiousnathan
    Yo
  6. curiousnathan
    August 25th, 2012 07:33 PM
    curiousnathan
    Yeah that's true, I think games can never really grasp the 'realities' of life. And by knives do you mean, even when someone misses you with a knife strike, you still die, and vice versa, when you try and slice someone, and get them they don't die?

    Aww yeah, haha. We should definitely play sometime! I've downloaded the technic pack, which includes a stack of great building additions, like pipes, quarries, engines etc. It also add new ores, tools and armour which is also a great addition. I used to be into the Hunger Games Minecraft, where you'd be one of 24 tributed who'd have to survive just like in the real HG, but in a minecraft version. I only won twice, it's actually quite hard especially if other players team, and you've got about 2 teams hunting you down haha. And not to mention, you've got to find food in chests, which means food is extremely scarce. I'm usually known to reach around the top 5 mark. I usually get slaughtered in my leather boots and tunic by some guy with a shiny iron sword. XD

    Yeah, I kind of miss playing it, my cousin and my uncle are obsessed with it, and they've sort of got my urge to play it going again. They wouldn't stop talking at my cousin's Holy Communion dinner at a seafood restraunt we went to last night. XD
  7. Arcanine
    August 24th, 2012 10:39 PM
    Arcanine
    Broken as in killstreaks are still shot down with no probs whatsoever (If I earn a 9 killstreak it should take more then one person to shoot it down). Knives still looks broken. And some other things that I can't think of right now.

    And since we last talked I've gotten back into Minecraft. XD
    I still play MW3 but still.
  8. curiousnathan
    August 13th, 2012 11:50 PM
    curiousnathan
    Yeah, I can't wait to experiment with some of the new gadgets. And how so?

    Haha, yeah, I was at one stage too, but now I've practically moved from it, since I'm not very good and I'd always die. xD So dying repetitively wasn't really, an experience I was hoping to gain from the game but oh well, haha. I did well in Demolition I must say; for the mostpart anyway! :D
  9. Arcanine
    August 12th, 2012 10:33 PM
    Arcanine
    As far as being fun the game looks to be pretty fun. But as far as being fair... it looks soooo broken. But I guess time will tell.

    I sort of wouldn't mind playing Minecraft again, but ATM I'm really into MW3. XD
  10. curiousnathan
    August 11th, 2012 01:22 AM
    curiousnathan
    Yeah, that's good to hear. I'm great, can't wait for Call of Duty Black Ops II, looking at the trailers, it seems so technologically advanced from the others. Right now, I'm just playing a little bit of Minecraft. I dunno why, but I always seem to have these bursts of interest in certain games at certain points. Now I'm into minecraft, and then I'd be into a completely different game. I guess it's a phase thing. :P

All times are UTC -8. The time now is 06:27 AM.