Go Back   The PokéCommunity Forums > TrinityLimit
Reload this Page Conversation Between TrinityLimit and Loxius

For all updates, view the main page.

Conversation Between TrinityLimit and Loxius
Showing Visitor Messages 46 to 60 of 66
  1. TrinityLimit
    March 12th, 2010 10:05 PM
    ok, ill meet you on wifi
  2. Loxius
    March 12th, 2010 10:02 PM
    Hey sure I'm always up for a battle meet you there.
  3. TrinityLimit
    March 12th, 2010 9:50 PM
    up for a battle? if so, can you register my diamond fc in my about me :D
  4. Loxius
    March 8th, 2010 7:15 PM
    Yeah good game lol. I actually have a few people like that for me as well. Hope we battle again. :3
  5. TrinityLimit
    March 8th, 2010 7:12 PM
    you always seem to beat me >.<
    good game. i think im gonna lead off with a different pokemon next time.. :3
  6. TrinityLimit
    March 8th, 2010 6:50 PM
    yes, thats meh.
  7. TrinityLimit
    March 8th, 2010 6:49 PM
    hmm, same here. i've created a new team. hope yours goes well.
  8. Loxius
    March 8th, 2010 6:49 PM
    Are you Kevin? o-o
  9. Loxius
    March 8th, 2010 6:47 PM
    Kk cool I actually fixed my team out and this is my first time battling with it.
  10. TrinityLimit
    March 8th, 2010 6:46 PM
    yep, its alright :P
    ill meet you on wifi. good luck!
  11. Loxius
    March 8th, 2010 6:45 PM
    Yeah sure but half my team is OU is that alright? o-o
  12. TrinityLimit
    March 8th, 2010 6:42 PM
    hmm, your the one online, so would you like to battle?
  13. Loxius
    March 1st, 2010 9:40 PM
    Yeah lol and no problem thanks for the battle. :3
  14. TrinityLimit
    March 1st, 2010 9:37 PM
    That was very long -.-
    Ty for the battle
    helped me test out my team :D
  15. Loxius
    March 1st, 2010 9:09 PM
    Yeah sounds good! FC is 0002 4868 7668

All times are UTC -8. The time now is 8:45 AM.