Go Back   The PokéCommunity Forums > Roxanne Rosie

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Roxanne Rosie and Aquacorde
Showing Visitor Messages 211 to 220 of 1899
  1. Roxanne Rosie
    February 24th, 2014 08:48 PM
    Roxanne Rosie
    lmao just choose what you want
  2. Aquacorde
    February 24th, 2014 08:37 PM
    Aquacorde
    lol now i have a vote for everything but Annathe
  3. Roxanne Rosie
    February 24th, 2014 08:33 PM
    Roxanne Rosie
    Personally I like Sophianna, but its more up to you
  4. Aquacorde
    February 24th, 2014 08:30 PM
    Aquacorde
    lmfao u cute

    o also pick pls
    Annathe
    Sophianna
    Theanna
    Aquacorde
  5. Roxanne Rosie
    February 24th, 2014 08:24 PM
    Roxanne Rosie
    yea, i got into speedrunning and i've been watching a streamer who says rip when she messes something up and starts losing time and i got into the habit off saying it myself whenever i speedrun and that lead to me using it in everyday talk and wow thats a runon sentence so rip
  6. Aquacorde
    February 24th, 2014 08:12 PM
    Aquacorde
    lol is that your catchphrase now
  7. Roxanne Rosie
    February 24th, 2014 07:32 PM
    Roxanne Rosie
    :(
    well anyway i signed up for that gym leader challenge welp time to have fun gg rip
  8. Aquacorde
    February 24th, 2014 07:29 PM
    Aquacorde
    it seems so wrong lol

    we haven't had many problems since server move but also we're doing name changes and audy and erryone are always fricking with the acp soooo
  9. Roxanne Rosie
    February 24th, 2014 07:21 PM
    Roxanne Rosie
    I don't know if i could get used to you going by savannah either

    i mean i should expect it cuz it is PC
  10. Aquacorde
    February 24th, 2014 07:13 PM
    Aquacorde
    we were... busy for a while there >___>
    i was thinking of Savannah Vivillon but i dont think i could handle people calling me savannah :|

    it's been doing that to lots of people dw

All times are UTC -8. The time now is 08:34 AM.