The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > emoBill™
Reload this Page Conversation Between emoBill™ and bugbite250
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between emoBill™ and bugbite250
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 82
  1. bugbite250
    January 27th, 2009 6:35 PM
    bugbite250
    so wat u saying about my game? want to help make sprites? u gonna be on 4 a while now?
  2. emoBill™
    January 27th, 2009 12:36 PM
    emoBill™
    Yeah, me too. I wondered where everyone went to XD
  3. bugbite250
    January 26th, 2009 4:38 PM
    bugbite250
    ... we never talked in a while though... i kinda missed my friends that I have'nt conversed with in a while...
  4. emoBill™
    January 26th, 2009 1:28 PM
    emoBill™
    Not like we weren't before xP
  5. bugbite250
    January 26th, 2009 11:43 AM
    bugbite250
    hey! sorry i have'nt been on in so long... i just had exams... yep. so wanna be friends again?
  6. bugbite250
    December 16th, 2008 5:45 PM
    bugbite250
    hey! join my site! it's pokethelegend.proboards.com
  7. bugbite250
    December 10th, 2008 5:10 PM
    bugbite250
    aww... thats sad. atleast u dont have to freeze to death... lol! jk! finally ur on! check my thread in my signature. make comments! itll please me.
  8. emoBill™
    December 10th, 2008 5:08 PM
    emoBill™
    Ahahahaha. I had Homecoming Sept. 28. I have pictures on my Facebook (Rei Jacoby) of us, except I look possessed xP

    I'm a junior, neener neener, neener XD

    But it's good that you're freshman rep.

    Here in Florida we never get any snow days. It hasn't snowed since 1977. I miss my New Jersey snowww!!
  9. bugbite250
    December 10th, 2008 4:13 PM
    bugbite250
    ya. school's horrible! ive been waitin for a snowday... the only good thing at school is homecoming. YAY! im the freshmen rep. for homecoming!!! yayay!
  10. emoBill™
    December 10th, 2008 4:11 PM
    emoBill™
    Aha. Yeah, the leapfrog move was cool xP

    I haven't been able to get on for a while. School and junk lolz.
  11. bugbite250
    December 10th, 2008 3:48 PM
    bugbite250
    that dance is so complicated. it's so hard for everyone to do the steps at the right time... ya... im half filipino and half chinese. and good 2 see u on! lol!
  12. emoBill™
    December 10th, 2008 3:42 PM
    emoBill™
    Oh, my apologies XD I didn't notice it was you. (My last comment didn't go thru, I guess.) Hahahaha, so are you actually Filipino? It's too small to tell. Nice dancing, tho. lolz.
  13. emoBill™
    December 10th, 2008 3:39 PM
    emoBill™
    Meh, I don't generally like to watch videos I don't know XD

    Nothing against it. Sorry.
  14. bugbite250
    December 8th, 2008 6:25 PM
    bugbite250
    watch my vid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  15. emoBill™
    December 8th, 2008 4:39 PM
    emoBill™
    Yeah, I know! Whoa, these are very, very bright colors. Me likey! Even though I'm supposed to be scene X3

    I loooove this font. Century Gothic, if I'm not mistaken?

All times are GMT -8. The time now is 8:12 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.