< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > yellowbird Conversation Between yellowbird and Kianna

Notices

Conversation Between yellowbird and Kianna
Showing Visitor Messages 16 to 30 of 142
  1. Kianna
    September 16th, 2010 5:30 PM
    Kianna
    Nope nope. DS games aren't region locked Only the DSi downloads are.
  2. yellowbird
    September 16th, 2010 2:40 AM
    yellowbird

    Well, I thought the entire game was supposed to be region locked.
  3. Kianna
    September 15th, 2010 8:00 PM
    Kianna
    I'll keep you updated. :D Supposedly, it has DSi-enhanced features and may not work on international (non-Japanese) DSi's or LL's.. I got an e-mail about that from Play-Asia. But I have DSi and DS Lite, so worse comes to worst, I can play it on my DS Lite. Or just return it. xD And I'll download the Liberty Ticket, so I can say I have a Japanese Liberty Ticket Victini.. xD
  4. yellowbird
    September 15th, 2010 6:47 PM
    yellowbird

    Oh totally, I don't much like Miju as is, but since it's final stage is really what I care about, I'm all in. I was initially going to go with smugleaf, too. And gooodddd, so jealous. You must describe it's awesomeness in detail to me when you get it.
  5. Kianna
    September 15th, 2010 6:43 PM
    Kianna
    No offense, but I think Mijumaru is kinda fugly. D: But his last stage = MAJOR WIN PLS. So I'm kind of tied between him and Smugleaf. Prrroooollllly gonna go for Smugleaf though. He's just cool, all around. xD His final evo = semi-win. And howcouldyounotlikeReshiram? D: I like Zekrom, but I don't like Zekrom.. Looks too much like Diapalkiarceus. I have Black on pre-order, and it's due to ship on or before the 20th; it should be here by the end of the month. :D Imma get Smugleaf, and Imma call him.. SMUGLEAF 8D
  6. yellowbird
    September 15th, 2010 5:20 PM
    yellowbird

    You're doing really good then! SO CLOSE. :3

    And mijumijumijumiju. :3 I love the final stage. Otters? Awesome. Conch-unicorn-otters-of-decimation? OHYEAH. And I totally want that deer and it's evolution. And uhhsdjfka;. And I'm totally buying white. Nature = good. Zekrom > Reshiram.
  7. Kianna
    September 15th, 2010 5:15 PM
    Kianna
    I'm trying for 565 now. I'm going for a different spread; I was trying to get 769 and kept ending up with 550-600. So my new spread is seed CF14023F, 2010/09/21, 20:04:14, 31/31/31/31/31/31 frame 1. So far, out of 5 SRs, the closest I've gotten in the delay is, I think, 560? Still working on it lol. What BW starter are you going to get? :D
  8. yellowbird
    September 14th, 2010 9:33 PM
    yellowbird
    Yeaaah, I totally understand how that is. I tend to dance around 491 (the delay I usually try for) in the most infuriating way.
  9. Kianna
    September 14th, 2010 9:10 PM
    Kianna
    Nope. Been SRing on and off today. Really tired tonight, so I think I'm just going to wait till tomorrow then I'll try my luck again. I have the seed with the nature/shininess/ability/etc., but it's taking me a long time to get the delay right. x3
  10. yellowbird
    September 14th, 2010 7:35 PM
    yellowbird
    oh my, you still haven't gotten it?
  11. Kianna
    September 14th, 2010 7:07 PM
    Kianna
    Yay! Awesome stats. Still going at it for my Miltank lol. T-T Wish me luck
  12. yellowbird
    September 14th, 2010 4:54 PM
    yellowbird

    ability — poison point
    nature — naughty
    31/31/12/31/17/31


    YESSSS :D
  13. yellowbird
    September 14th, 2010 3:42 PM
    yellowbird

    If I was going to save up my money I would rather do it for BW. xD
    Want sooooo bad. Even preordering it seems worth it somehow. Because my computer hates DS roms.
  14. Kianna
    September 14th, 2010 3:31 PM
    Kianna
    You should save up and get one I mean, yeah, there are more important things in life to spend money on, but when you have some extra cash you should buy one. 'Course, I can help you check stats and stuff too lol. Just say the word. :D
  15. yellowbird
    September 14th, 2010 2:29 PM
    yellowbird

    Stuff like that and being able to code is definitely making me want an AR. But I'm broke

  All times are GMT -8. The time now is 12:29 PM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top