The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > casacaos
Reload this Page Conversation Between casacaos and Nakala Pri
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between casacaos and Nakala Pri
Showing Visitor Messages 31 to 45 of 57
  1. Nakala Pri
    April 12th, 2013 1:32 AM
    Nakala Pri
    Haha, thanks! Whatcha up to?
  2. casacaos
    April 11th, 2013 5:40 AM
    casacaos
    Thanks!!! I know you are going to overcome this new experience hahaha!
  3. Nakala Pri
    April 11th, 2013 5:17 AM
    Nakala Pri
    Great! I'd have thought it's your first. Just watched Jurassic Park, good stuff. The first is somewhere around Costa Rica, it looks beautiful. But I will have nightmares for a while now... :c Can't wait til I rid myself of this terrible burden known as 'long hair'!!
  4. casacaos
    April 11th, 2013 5:10 AM
    casacaos
    Hehe you are lucky. What do you think of my english? As you may know, here in Costa Rica we speak spanish, so english is my second language.
  5. Nakala Pri
    April 10th, 2013 9:37 PM
    Nakala Pri
    Thanks! I reckon just below my shoulders. They I'll curl it, my dream look! Haha, here in Australia Kayla and Ashley are so common. Lucky I'm the odd one out, eh?
  6. casacaos
    April 9th, 2013 2:49 PM
    casacaos
    What about if you just cut it not so much? If it looks pretty and you like how you look, you shouldn't cut it so much or just keep it. One of my friends cut her hair three years ago and she thought she would like it but she at the end she didn't look so good as before and she didn't like it. Nowadays, she keep it long and just cut it a little bit.
    P.S. Here in Costa Rica, Kevin is a name very common lol.
  7. Nakala Pri
    April 8th, 2013 11:25 PM
    Nakala Pri
    Nah, not really lol. Need advice, I haven't cut my hair for my whole life, should I cut it or keep it? Remember, it sucks! But it's pretty :c
  8. casacaos
    April 6th, 2013 7:49 AM
    casacaos
    Yeah but it is really common haha!
  9. Nakala Pri
    April 4th, 2013 10:33 PM
    Nakala Pri
    Nice name, by the way. ^ ^
  10. casacaos
    March 29th, 2013 8:15 PM
    casacaos
    I thought the same but I decided to give it a chance and now I love it!! I'm playing the third one right know maybe because I like so much storylines and their are so interesting!! And my name is Kevin
  11. Nakala Pri
    March 28th, 2013 10:26 PM
    Nakala Pri
    Can I ask your name, too? You can call me Rozu
  12. Nakala Pri
    March 28th, 2013 10:23 PM
    Nakala Pri
    How is the Pokemon Ranger series? My bro says is horrible, but maybe I should give it a whirl xD Trust me, Pokemon Conquest is the game of the decade, haha.
  13. casacaos
    March 26th, 2013 6:01 AM
    casacaos
    really?? Yay! hahaha I think I will but Later, right now I'm playing pokemon ranger series so later I can try that game, I guess it is as good as you say
  14. Nakala Pri
    March 26th, 2013 2:32 AM
    Nakala Pri
    I'm good! Not playing much, but finished Pokemon Conquest! Yay me!! You totally have to download it or something, it rocks!
  15. casacaos
    March 25th, 2013 6:09 AM
    casacaos
    I'm fine thank you! and what about you? are you playing any game?

All times are GMT -8. The time now is 7:48 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.