Go Back   The PokéCommunity Forums > Fort PokePower
Reload this Page Conversation Between Fort PokePower and The Prince of Sweet Sorrow

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Fort PokePower and The Prince of Sweet Sorrow
Showing Visitor Messages 16 to 30 of 77
  1. Fort PokePower
    August 27th, 2011 12:43 PM
    Fort PokePower
    Just for a couple of days so she can have her egg than she's gonna go bye-bye XD
  2. The Prince of Sweet Sorrow
    August 27th, 2011 12:14 PM
    The Prince of Sweet Sorrow
    So Silence lives? xD
  3. The Prince of Sweet Sorrow
    August 24th, 2011 06:32 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    I thought you knew~ lol p:

    1 word: Imagine xD
  4. Fort PokePower
    August 24th, 2011 06:31 AM
    Fort PokePower
    Rumble's going to have a kid? o.o
  5. The Prince of Sweet Sorrow
    August 24th, 2011 04:20 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    Yeah something like we mess with each other, then their kids fight each other without even knowing the reason xD
  6. Fort PokePower
    August 24th, 2011 04:03 AM
    Fort PokePower
    Oh! lol. Yeah.
  7. The Prince of Sweet Sorrow
    August 24th, 2011 03:54 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    lol, I don't mean like, NOW.. xD

    I meant somewhere in the upcoming battle.
  8. Fort PokePower
    August 24th, 2011 03:51 AM
    Fort PokePower
    I'd love to but I've got to catch up in my own RP first XD Maybe when I get home from school? (if I don't have to much homework...)
  9. The Prince of Sweet Sorrow
    August 24th, 2011 03:48 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    Hi :D

    How about a vendetta? ;) If you don't know what I mean, let's do something that will be passed down in the next generation... :D
  10. Fort PokePower
    August 21st, 2011 08:47 AM
    Fort PokePower
    It's kinda annoying sometimes because I'm like, "Oh! I have a message!" and go click on in XD
  11. The Prince of Sweet Sorrow
    August 21st, 2011 08:46 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    lol, something like Mr Bucket? zing

    Server fail, prolly.. too bad you'll be having 1 notification every time you refresh the page, for the rest of your life... :D
  12. Fort PokePower
    August 21st, 2011 08:42 AM
    Fort PokePower
    Reader Rabbit is a toddler's game :3

    I know, lol. I tried logging out than logging back in but it still shows it XD
  13. The Prince of Sweet Sorrow
    August 21st, 2011 08:40 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    The only rabbit I know is Dr. Rabbit! =D

    o: rly?

    and lol, ****ed up VM system FTL
  14. Fort PokePower
    August 21st, 2011 08:37 AM
    Fort PokePower
    My user just cannot accept that I read your last VM and continues to say that I have 1 unread VM XD
  15. Fort PokePower
    August 21st, 2011 06:40 AM
    Fort PokePower
    The first game I ever played was Reader Rabbit XD

    Yep, for four and a half years My family are missionaries.

All times are UTC -8. The time now is 12:52 AM.