Go Back   The PokéCommunity Forums > Echidna
Reload this Page Conversation Between Echidna and countryemo

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Echidna and countryemo
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 139
  1. Echidna
    December 16th, 2013 09:15 AM
    Echidna
    I'm gonna kill'er. Thanks pal.
  2. countryemo
    December 16th, 2013 03:43 AM
    countryemo
    Winter thinks Supernatural is a crap show, one of the worst. Your welcome.
  3. Echidna
    November 4th, 2013 05:36 PM
    Echidna
    Actually I'd put supernatural and doctor who in the same category.
  4. countryemo
    November 4th, 2013 02:12 PM
    countryemo
    I mean it's also the same reason a lot of people like Psych or Doctor Who. And Supernaturals not that unique of a show -don't kill me-. You're a weird one.
  5. Echidna
    November 4th, 2013 06:15 AM
    Echidna
    Yep. That show omg <3
  6. countryemo
    November 3rd, 2013 11:24 PM
    countryemo
    I was bored enough to read your spn rant. omg.
  7. Echidna
    November 3rd, 2013 11:19 PM
    Echidna
    You should go see a doctor about that cough mate.
  8. countryemo
    November 3rd, 2013 11:16 PM
    countryemo
    coughmeaniecough
  9. Echidna
    November 3rd, 2013 10:55 PM
    Echidna
    coughsowhatcough
  10. countryemo
    November 3rd, 2013 10:04 PM
    countryemo
    coughtorrentsonlyepisodeatatimecough
  11. Echidna
    November 3rd, 2013 10:02 PM
    Echidna
    coughnowhereareyoutryingcough
  12. countryemo
    November 3rd, 2013 09:08 PM
    countryemo
    coughtoodamannoyingcough
  13. Echidna
    November 3rd, 2013 07:14 PM
    Echidna
    coughillegalsourcescough
  14. countryemo
    November 2nd, 2013 11:50 PM
    countryemo
    Yes, yes I do.

    Wait a spinoff of Supernatural? What? Heh. Still on S7. Ugh. Why is it so hard to watch Bristish TV in the states. D:
  15. Echidna
    November 2nd, 2013 02:12 PM
    Echidna
    Spoiler:

All times are UTC -8. The time now is 03:33 AM.