Go Back   The PokéCommunity Forums > Echidna
Reload this Page Conversation Between Echidna and Clacla

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Echidna and Clacla
Showing Visitor Messages 151 to 165 of 276
  1. Clacla
    July 24th, 2012 07:48 PM
    Clacla
    srsly get on msn
  2. Echidna
    July 24th, 2012 07:15 PM
    Echidna
    Don't give me the three dots, man wtf is wrong with you. :/ So damn rude... ... ...
  3. Clacla
    July 24th, 2012 12:50 PM
    Clacla
    ...
  4. Echidna
    July 24th, 2012 12:17 PM
    Echidna
    Good, and you? -_-
  5. Clacla
    July 24th, 2012 09:21 AM
    Clacla
    Good, and you?
  6. Echidna
    July 23rd, 2012 09:07 PM
    Echidna
    Yup, so how you?
  7. Clacla
    July 23rd, 2012 05:30 PM
    Clacla
    Kewl
  8. Echidna
    July 23rd, 2012 12:19 PM
    Echidna
    I'm in America a-hole, I landed in Dallas last night and went straight to bed. I just woke up!! Lol
  9. Clacla
    July 21st, 2012 03:00 AM
    Clacla
    Go. On. MSN. Damn. It.
  10. Echidna
    June 24th, 2012 03:42 AM
    Echidna
  11. Echidna
    May 4th, 2012 02:32 AM
    Echidna
    Clicky<--
    I'm hot, and I haven't seen a picture of you in ages :(
    By the way --> balls.
  12. Echidna
    May 2nd, 2012 11:42 AM
    Echidna
    They'd let them both back if they agreed not to cause a fuss... Actually, Travis would be un-banned if he agreed to admit that Goku is also a founder...
  13. Clacla
    May 2nd, 2012 11:36 AM
    Clacla
    Js, they'd be back, but Travis is perma'd I believe, and Chrunch idk how long, js.
    If you want to continue this, go on MSN.
  14. Echidna
    May 2nd, 2012 11:34 AM
    Echidna
    Did you not read my exhaustingly long VM? U mad? Stop being an ass and just use your brain. Everyone there, including Goku, want you back. We actually want everyone back, including Travis and Chrunch :( Wish they'd come back.

    Anyway, I swear, I will **** you. Come back, stop being stupid, and use your brain.

    I already PMed Goku anyway... And just trust me, will you? Have I ever lead you astray?
  15. Clacla
    May 2nd, 2012 11:24 AM
    Clacla
    Once again,
    Quote:
    2. I don't plan on resuming my position anyway.
    I typed that wrongly, but still.
    Quote:
    2. I don't plan on resuming my position any time soon.

All times are UTC -8. The time now is 05:46 AM.