Go Back   The PokéCommunity Forums > Sverige
Reload this Page Conversation Between Sverige and Chevitile

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Sverige and Chevitile
Showing Visitor Messages 106 to 120 of 232
  1. Chevitile
    May 11th, 2014 04:26 AM
    Chevitile
    You'll have to excuse the delay in responding, having French exchange students over does that.

    "Sheezus is cute" cracked me up

    How do you feel about the show? I'm honestly a bit underwhelmed, and I don't know why...
  2. Sverige
    May 4th, 2014 07:00 AM
    Sverige
    But TONIGHT'S THE NIGHT!
  3. Sverige
    May 4th, 2014 07:00 AM
    Sverige
    The singles we've had are the only good songs really... So disappointed... Sheezus is cute
  4. Chevitile
    May 4th, 2014 03:07 AM
    Chevitile
    Mixed feelings. Sadly, I think the better songs were already released/previewed. I LOVE URL Badman and Close Your Eyes (other than the singles). Silver Spoon and Life For Me aren't bad, either. As Long As I Got You is just... messy. What about you?
  5. Sverige
    May 2nd, 2014 12:29 PM
    Sverige
    Thoughts on Sheezus?
  6. Chevitile
    April 25th, 2014 09:49 AM
    Chevitile
    Hey, sorry for being inactive. School does that.

    I've heard she's very good live, yeah. I've heard some songs from Hard Candy and COADF on the radio, and most of those are pretty good. Everyone says Ray of Light is her best, so I'll have to give it a shot. Didn't really like Frozen though (that's from there right?)

    In other news, I really like Katy's Birthday video...
  7. Sverige
    April 19th, 2014 01:26 PM
    Sverige
    I don't know if he's working with her on the title track, but definitely on the album... Yeah, I saw the tour live. It was fantastic. I can't believe you've only heard MDNA in full! It's probably one of her weakest albums. You have GOT to listen to Confessions on a Dance Floor or Ray of Light AT LEAST.
  8. Chevitile
    April 19th, 2014 10:07 AM
    Chevitile
    He's working with her on that track? I knew they were up to something. Natalia is a great lyricist, but that's about it for her. I'm a big fan of hers. Kinda weird how Madonna usually collabs with someone famous at the time to gain more attention (lol), but Natalia isn't really famous. MDNA is the only album I've heard actually (plus some other songs), I really liked it. Did you see the tour live?
  9. Sverige
    April 18th, 2014 03:49 PM
    Sverige
    Yeah! I'm excited about Aviici but am not really fussed about Natalie Kills (sp?). Hoping for an album that's more like Erotica than MDNA... And another fantastic tour, of course.
  10. Chevitile
    April 18th, 2014 09:27 AM
    Chevitile
    Ugh yeah, I've lost my sense of focus these past days. I haven't done much except for that actually, it's what I have time for :p

    Also, have you heard about Rebel Heart?
  11. Sverige
    April 17th, 2014 03:08 PM
    Sverige
    I've been meaning to do the same. I've had a revision checklist on my wall for months and I've only done 4 ticks...

    Instead I'm been doing stuff. Arts, crafts, cooking etc... Visiting family abroad. How about yourself?
  12. Chevitile
    April 17th, 2014 10:52 AM
    Chevitile
    Yup, me too. Managed to cram in some free time in between all the studying, got 3 tests afterwards. How've you been spending it so far?
  13. Sverige
    April 16th, 2014 01:42 PM
    Sverige
    That sounds likely. :p

    Yep, fortunately. Do you?
  14. Chevitile
    April 16th, 2014 08:47 AM
    Chevitile
    Yeah, L8 CMMR and Our Time are also out. Although I don't like either of them very much. Hard Out Here is also my fav so far. I'm really excited to hear what song she wrote about Azealia Banks - something tells me it's "URL Badman"

    Do you have Easter break now, btw?
  15. Sverige
    April 13th, 2014 08:03 AM
    Sverige
    Me too! I've only heard Hard Out Here (which is my favourite thus far) and Air Balloon, but I'm told that there are other songs out there too. HAve you heard them? What's your favourite so far?

All times are UTC -8. The time now is 01:15 AM.