Go Back   The PokéCommunity Forums > shinysweety
Reload this Page Conversation Between shinysweety and Nate

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between shinysweety and Nate
Showing Visitor Messages 1 to 9 of 9
  1. Nate
    March 22nd, 2013 03:22 PM
    Nate
    ok could of told me sooner, I've been on the edge of my seat waiting for a post. I'll just use your charry a bit, and say goodbye to her and stuff.
  2. shinysweety
    March 19th, 2013 02:59 AM
    shinysweety
    Hey, im droppin out of Fallout :c sorry~ you can just make ur charry go to soeplace now~ :c sorry again
  3. shinysweety
    March 3rd, 2013 11:51 AM
    shinysweety
    That's oke c:

    pretty much lol
  4. Nate
    March 3rd, 2013 08:03 AM
    Nate
    so sorry I havnt been online much over the last week. been so busy plus my moniter is broken, should be back to posting 1 a day lol are you up to one a day?
  5. shinysweety
    February 23rd, 2013 06:45 PM
    shinysweety
    Okay thanks c: I'll make my post either tonight, but if I don't get the time tomorrow morning or so I'll just read a couple of you'r post to see how far you've gotten~
  6. Nate
    February 23rd, 2013 01:55 PM
    Nate
    ill tell you whats up - Aria and Nath are realted (bro and sis) when Nath was born he was taken away with his uncle to live in jhoto but moved back to sinno a few years ago. He was then seperated from his uncle and made to work in childrens city, the only ting left was a torn photo of his uncle. He is now heading to solaceon town to find his dad. What he doesnt't know is that aria is there. End of. btw solaceon is a direct route from cildrens city so its probably dangerous...
  7. shinysweety
    February 20th, 2013 02:07 PM
    shinysweety
    Well I havn'\t posted in a rlly long time so im just gonna post and make her go to solaceon for something~ (not even sure where tht is u gonna have to explain plz~)

    c: Nah u don't talk 2 much... u type 2 much XD Just kidding, i don't care~
  8. Nate
    February 20th, 2013 01:14 PM
    Nate
    sure I'm not sure how but ok sorry this message is late, I will post late tonight (its 9:00pm were I am) but my plan is currently to stay in floroma till i connect with beedrill, then go to floroma... where is your character now, coz i could meet her on the road or in a city or something...

    btw my plan is to go to solaceon to meet aria (we decided that Nath and aria are brother and sister) so thats all i got planned, but some interaction would be fun sorry do i talk to much! :D
  9. shinysweety
    February 17th, 2013 05:04 PM
    shinysweety
    Hey ;D I got nothing to do with my charry in Fallout, wanna make outs meet? c:

All times are UTC -8. The time now is 07:53 AM.