Go Back   The PokéCommunity Forums > M.L

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between M.L and ~Anbuja
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 439
  1. M.L
    June 30th, 2013 10:18 PM
    M.L
    Look when we last spoke man!
    I was moving house and they took an extra month to install my internet...

    I know kinda disgraceful!

    Although my eyes melt with awesomeness when I look at those screenies :`)
  2. ~Anbuja
    June 30th, 2013 01:05 PM
    ~Anbuja
    Wait, you didnt saw it until now? :o
  3. M.L
    June 30th, 2013 04:08 AM
    M.L
    I saw your hack this morning and i swear i had tears coming down my face :D
    Sorry i seem to come and then go Been moving house, had this and that whada wada!

    How things going man all going fine i hope?
  4. ~Anbuja
    February 13th, 2013 02:04 AM
    ~Anbuja
    LOL No.1 fan :P

    Well no clue i will probably get a new laptop, this PC sucks :<
    But i doubt i will have time to stalk for Wi-fi to work on it lol, but ill get into it :p
  5. M.L
    February 12th, 2013 08:48 PM
    M.L
    Germany :D just work on it their invest in a laptop stalk around for free wi-fi and sit on the streets and do it :D Well ill keep my eye out for it since i am your number #1 FAN!
  6. ~Anbuja
    January 29th, 2013 02:38 AM
    ~Anbuja
    I don't mind getting stalked by friends :>

    And I hope this time i will be resetting it for the last time and hopefully i will be able to get a beta out before i got probably to germany in july :>
  7. M.L
    January 28th, 2013 08:41 PM
    M.L
    Lol I stalk you every now and then so I thought it was coming back :D Same old maps or a complete do over?

    I got bored cause i hated playing by myself the strong people played with the strong people the weak people werent strong enough got bored i usually joined for HC but even that got boring
  8. ~Anbuja
    January 28th, 2013 11:23 AM
    ~Anbuja
    Nothing really, I dont really visit pmu either anymore, it got boring :<

    LoA might get a comeback :>
  9. M.L
    January 28th, 2013 07:52 AM
    M.L
    Haha mapping i just mess around but thanks.
    My dad cleaned my computer and i lost Pmu and sadly i dont remember my password!

    I been fine hey how you going man all things looking up?
  10. ~Anbuja
    January 26th, 2013 09:27 AM
    ~Anbuja
    And btw i was checking your progess since i left, and i gotta say something, Good job on mapping and stuff, but on a map i saw that the trees doesnt really blend together with the water, avoid that bro <3
    But it is just pallete relative :>

All times are UTC -8. The time now is 12:36 PM.