Go Back   The PokéCommunity Forums > ~Anbuja
Reload this Page Conversation Between ~Anbuja and karatekid552

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between ~Anbuja and karatekid552
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 141
  1. karatekid552
    July 23rd, 2014 07:29 PM
    karatekid552
    Haha it's alright man.
  2. ~Anbuja
    July 23rd, 2014 07:00 AM
    ~Anbuja
    Hmmm, I can see a patern of stupidity in me from all the time I haven't hacked :p
  3. karatekid552
    July 22nd, 2014 07:04 PM
    karatekid552
    You can apply it using the tool. Then you don't need to worry
  4. ~Anbuja
    July 21st, 2014 09:11 AM
    ~Anbuja
    That one JPAN already did lol, I'm just trying to figure it out without Jpan's engine. I did the mistake to not apply it at the beginning (I know stupid).

    I think I have to go for it though, just backuping all scripts that are in until now D:
  5. karatekid552
    July 21st, 2014 06:29 AM
    karatekid552
    Dude, I am crazy busy too. Working two jobs this summer haha. Gotta pay for that schooling.

    Thanks man.

    Ummm, which table? JPAN already made it so you can use more palettes, but do you mean the actual physical 12 palette(?) on screen at once thing? Cause that is more hardware and really can't be changed.
  6. ~Anbuja
    July 20th, 2014 07:13 AM
    ~Anbuja
    Yeah I've been fine, just ALOT busy since I came back from Germany lol

    So whats new, gratz for becoming mod, if I didnt say it already lol.

    Also have someone yet posted anything anywhere that found a way to extend the palette table for Overworlds yet :o
  7. karatekid552
    July 20th, 2014 07:11 AM
    karatekid552
    I'm good man, how are you?
  8. ~Anbuja
    July 19th, 2014 04:41 PM
    ~Anbuja
    Yo hello, how are you.

    I'm back :>
  9. karatekid552
    July 22nd, 2013 04:04 PM
    karatekid552
    ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
  10. ~Anbuja
    July 22nd, 2013 10:34 AM
    ~Anbuja
    I think the pre-alpha was ready almost 2 months ago, but it needed still some touch ups I never got around doing :<
  11. karatekid552
    July 22nd, 2013 09:49 AM
    karatekid552
    Okay, well I did find someone else to do them: Foxz. He is still learning english, so communication is tough, but he can do them well. I can't wait for you to come back. You'd better! I need to play LoA finished. That hack is so god damn sexy!!!!:p Have fun in Germany! I wish I could go to another country.
  12. ~Anbuja
    July 22nd, 2013 02:22 AM
    ~Anbuja
    I've did it :>

    I'm still sorry that im not really able to get back right now, probably not until September ;_;, since I'm going to Germany to work till then
  13. karatekid552
    July 21st, 2013 11:13 AM
    karatekid552
    Cool, also, who did the backsprites for the player in LoA? I need someone to do them for DC... I know one guy who might be able to, but Idk. Thanks!
  14. ~Anbuja
    July 20th, 2013 10:48 AM
    ~Anbuja
    Thanks for the notice, I'll check it right away :>
  15. karatekid552
    July 17th, 2013 06:59 PM
    karatekid552
    Hey Anbuja, I just wanted to make sure you saw this since you were a leader: http://www.pokecommunity.com/showpost.php?p=7741536&postcount=222

All times are UTC -8. The time now is 03:58 AM.