Go Back   The PokéCommunity Forums > ~Anbuja
Reload this Page Conversation Between ~Anbuja and Elaitenstile

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between ~Anbuja and Elaitenstile
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 142
  1. Elaitenstile
    June 21st, 2014 04:15 AM
    Elaitenstile
    whaat but A map 1.95 had lots of bugs

    use it in your own risk

    btw we have 4 mods for rom hacking now lol
  2. ~Anbuja
    June 21st, 2014 04:01 AM
    ~Anbuja
    Also my ROM doesnt load in a-map 1.92 lol
    Only in 1.95
  3. ~Anbuja
    June 21st, 2014 03:56 AM
    ~Anbuja
    Ah I'll just download LinkandZelda's gatheres tools pack lol ;p
  4. Elaitenstile
    June 21st, 2014 03:21 AM
    Elaitenstile
    huh. Why don't you just download the tools when you need them lol so that you reduce the time needed to get back into the game

    like first start with XSE, Advance Map and a hex editor and then move on to others when you need em
    time saving lol
  5. ~Anbuja
    June 21st, 2014 02:50 AM
    ~Anbuja
    Yeah, I heard 5 rounds or something.

    Nah Im not gonna restart it lol.
    I just dont have my hacking tools and my tiles folder on this PC, which means I have to redownload everything ;p
  6. Elaitenstile
    June 21st, 2014 02:16 AM
    Elaitenstile
    They nerfed Drizzle, though. Until Gen V Drizzle rain was infinite but in Gen VI it became limited. Which means that unfortunately drizzle teams are a no-go.

    You've put too much dedication on the hack to start over imo. If anything, you'll just have to make a better one to compensate for these months of inactivity! lol
  7. ~Anbuja
    June 20th, 2014 07:21 AM
    ~Anbuja
    But if it becomes a atk of around 130-150 than it could be really decent, not like the rain is easy to remove but still lol.

    Yeah I saw, I just need to collect my hacking stuff. OR start the things from scratch collecting again lol
  8. Elaitenstile
    June 20th, 2014 02:47 AM
    Elaitenstile
    Yeah, I see your point. Although the former also suggests that Swampert is going to get his attack and defence risen, so unless its something spectacular, I don't think it'd be worth it. Better to just mega evolve someone else instead lol

    You bought a new computer? Again? Well if you're saying you're back lots of new stuff happened. Like more than 386 Pokémon in a hack. And Chaos finished his sprite project.
  9. ~Anbuja
    June 19th, 2014 02:06 PM
    ~Anbuja
    Yeah, lol tbh I kind of expected a form that makes him slim and ultra fast if it would be paired witih swift swim.

    With this form he is definately going to lose some base speed and thats why theyre trying to compensate it with swift swim.

    Also my Pc was broke for these past months, and I kind of...bought a new one now.
    Im in it again I'd say.
  10. Elaitenstile
    June 19th, 2014 02:08 AM
    Elaitenstile
    Yeah, I also get that feeling. Probably because of the added bulk, huh? I was quite confused too because the way it looks I thought Swampert would become even slower but it also got Swift Swim as an ability :\

    Game Freak.
  11. ~Anbuja
    June 19th, 2014 12:10 AM
    ~Anbuja
    Tbh I was kind of dissapointed about Swamperts Mega form, Idk why.

    I kind of have the feeling its gonna be like Tyranitar and Aggron.
  12. Elaitenstile
    May 8th, 2014 10:44 PM
    Elaitenstile
    btw hoenn remakes confirmed yey
  13. Elaitenstile
    April 23rd, 2014 06:44 PM
    Elaitenstile
    That's weird. Perhaps it didn't install .NET Framework properly after you got the new computer?

    I don't think so, because .NET Framework also works on older versions :\
  14. ~Anbuja
    April 23rd, 2014 10:23 AM
    ~Anbuja
    Whenever I try to open a hack tool it says I dont have the latest Frame Network and it wont open, but I do have the latest Frame Network :<

    Its probably because Im on Windows XP :<
  15. Elaitenstile
    April 22nd, 2014 01:42 AM
    Elaitenstile
    Really? What kind of problems lol
    Sometimes you have to face problems when you get a new pc, right? I mean, you could fix it :P

All times are UTC -8. The time now is 01:03 PM.