Notices
For all updates, view the main page.

Conversation Between Crimson5M and Chaos Rush
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 10
  1. Crimson5M
    December 15th, 2012 4:28 PM
    Crimson5M
    All right, that's fine.
  2. Chaos Rush
    December 15th, 2012 2:47 PM
    Chaos Rush
    I would rather not, as it would take me a long time. (btw your Amoongus fits within 64x64, although I can understand why you would want to resize it for perspective reasons, since thats what my project is all about)
  3. Crimson5M
    December 15th, 2012 1:13 PM
    Crimson5M
    Hmm, well these are the sprites I was talking about so idk if some of them are maybe too big.
    http://i.imgur.com/1MpnS.png
  4. Chaos Rush
    December 15th, 2012 10:14 AM
    Chaos Rush
    Well that depends. Even though they were done in 96x96, if they still fit within 80x80, it can still look good when shrunken to 64x64. But if it doesn't fit within 80x80, then it would look bad when shrunken to 64x64, the perspective would just make it look too small even though it would max the 64x64 limit. That's why in my sprite project, you'll notice that several Unova Pokemon have custom sprites, suh as Sigilyph, Scolipede, and Reshiram, since their original sprites weren't suitable for resizing.
  5. Crimson5M
    December 15th, 2012 9:47 AM
    Crimson5M
    Hey. Just wondering if you wouldn't mind fixing a few custom sprites that were done in 96x96 for me, so that I can use them in my ROM hack Pokémon Ceil?
    I'd do myself but it but I suck with that kinda stuff and end up making a mess of it lol, it's fine if you don't want to though.
  6. Crimson5M
    November 14th, 2012 10:23 AM
    Crimson5M
    Nice screens :)
  7. Chaos Rush
    September 11th, 2011 8:09 AM
    Chaos Rush
    Are you talking about what I said in the 2Awesome Version hack, or what I said at PHO?

    EDIT: And there are two instances where a mod did something that I don't think was justified. If you would like to know, PM me.
  8. Crimson5M
    September 11th, 2011 7:34 AM
    Crimson5M
    Well I was going to offer help on your 493/649/idek project but that was until I saw you blatantly insult the mods of this site, who haven't really done anything wrong to you that I've seen.
  9. Crimson5M
    March 5th, 2011 4:39 AM
    Crimson5M
    Bye...:\
  10. Crimson5M
    February 28th, 2011 3:06 PM
    Crimson5M
    V Yeah, pretty much what I was gonna say. He was just making videos, he never said the hack was really his. He probably just liked the hack so thought he would make a few videos of him playing it, i.e a walkthrough.

All times are GMT -8. The time now is 6:33 AM.