Go Back   The PokéCommunity Forums > demondismon
Reload this Page Conversation Between demondismon and Speedster

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between demondismon and Speedster
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 27
  1. demondismon
    January 30th, 2013 9:03 PM
    demondismon

    guess whos back lol... but im using my new account x80relianthope

  2. demondismon
    December 26th, 2011 6:59 PM
    demondismon

    btw wanna take a look at y youtube channel, here it is http://www.youtube.com/user/Zorthaxin?feature=mhee

  3. demondismon
    December 26th, 2011 6:58 PM
    demondismon

    lol, its fine, i sent mine XD. i cant call, i got ipod touch v3......and ok,dude im so bored no one is texting me lmao XD

  4. Speedster
    December 26th, 2011 6:55 PM
    Speedster

    Sorry but we can just talk on VM. Don't feel like giving out my number.

  5. demondismon
    December 26th, 2011 6:50 PM
    demondismon

    hey text me then, but i love mw3, i think survival is WAY!!!! better then zombies. ill pm you my txting number on both text+ and text free

  6. Speedster
    December 26th, 2011 6:49 PM
    Speedster

    Yeah I do and I've played MW3 before. Pretty fun game.

  7. demondismon
    December 26th, 2011 6:44 PM
    demondismon

    yea i got mw3, and been playing that, you got ipod touch?

  8. Speedster
    December 26th, 2011 6:30 PM
    Speedster

    Cool. That's nice.

  9. demondismon
    December 26th, 2011 6:22 PM
    demondismon

    oh XD i just got one today and im already level 18 XD

  10. Speedster
    December 26th, 2011 6:15 PM
    Speedster

    Nope, not yet.

  11. demondismon
    December 26th, 2011 6:14 PM
    demondismon

    XD lmao ikr, u got xbox live?

  12. Speedster
    December 26th, 2011 6:11 PM
    Speedster

    For a sec I thought you really got banned xD

  13. demondismon
    December 26th, 2011 6:03 PM
    demondismon

    lmao its because i got bored so i did that XD

  14. Speedster
    December 26th, 2011 5:55 PM
    Speedster

    I see. And may I ask why you have the banned members tag? xD

  15. demondismon
    December 26th, 2011 5:54 PM
    demondismon

    yea we should have a thread up soon, but im quiting that hack due to the fact she changed mappers on me then she had everything i did f*ed up, im not even going to say what else


All times are GMT -8. The time now is 12:17 PM.