Go Back   The PokéCommunity Forums > Hikamaru
Reload this Page Conversation Between Hikamaru and gunnerpow7

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Hikamaru and gunnerpow7
Showing Visitor Messages 256 to 270 of 318
  1. Hikamaru
    October 31st, 2012 12:41 AM
    Hikamaru
    You should probably read the PM I sent you there, it's to get your mod duties started.
  2. gunnerpow7
    October 31st, 2012 12:30 AM
    gunnerpow7
    Kay Thanks! Oh lol, you still remember my name... haha
  3. Hikamaru
    October 31st, 2012 12:24 AM
    Hikamaru
    Just to let you know you're now modding the 1st/2nd/3rd Gen forum on Pokestar.
  4. gunnerpow7
    October 30th, 2012 11:45 PM
    gunnerpow7
    HEY! Just joined PokeStar Studios!
  5. Hikamaru
    October 30th, 2012 05:17 AM
    Hikamaru
    Awesome profile design!
  6. Hikamaru
    October 29th, 2012 02:40 AM
    Hikamaru
    Yeah I know, had I not got supporter'd I would have gotten a blog in a few posts.

    But since I have the blue italics, I already have a blog.
  7. gunnerpow7
    October 29th, 2012 02:38 AM
    gunnerpow7
    Sooo.... Hi! If you weren't a supporter, you could've had a blog soon considering you have 4883 posts.... lol
  8. gunnerpow7
    October 28th, 2012 04:36 AM
    gunnerpow7
    yup.. i know... you just told me like 5 VMs ago... lol
  9. Hikamaru
    October 28th, 2012 04:23 AM
    Hikamaru
    I noticed that Essentials has a new account - Laugh.
  10. Hikamaru
    October 26th, 2012 05:42 PM
    Hikamaru
    But Tier 5 is so juicy, I get bigger profile pictures.

    Just don't start raging lol...
  11. gunnerpow7
    October 26th, 2012 04:28 PM
    gunnerpow7
    WHAT? But how? Now I'm mad as hell.... no pun intended... :/
  12. Hikamaru
    October 26th, 2012 03:20 PM
    Hikamaru
    Oh look, I'm not a Tier 4 supporter any more... Steve took me up a notch to Tier 5.

    And I got a shiny new emblem to go with it!
  13. gunnerpow7
    October 26th, 2012 02:22 PM
    gunnerpow7
    Gotta keep up with the times... She's like my 2nd fave because she is like the Gen V equivalent of Bellossom... Oh really... I didn't know... :3
  14. Hikamaru
    October 26th, 2012 06:03 AM
    Hikamaru
    You're now a Lilligant?

    And yeah, I realized that user named Laugh is actually Essentials on a new account.
  15. Hikamaru
    October 19th, 2012 05:12 AM
    Hikamaru
    I was invisible for a few minutes... and I failed again.

All times are UTC -8. The time now is 12:40 AM.