Go Back   The PokéCommunity Forums > Hikamaru
Reload this Page Conversation Between Hikamaru and arachnidsGrip

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Hikamaru and arachnidsGrip
Showing Visitor Messages 46 to 60 of 127
  1. Hikamaru
    December 22nd, 2013 01:08 AM
    Hikamaru
    How you enjoying the shiny new emblem Gunner? Can't wait for next March when it'll be my turn!
  2. Hikamaru
    December 13th, 2013 11:33 PM
    Hikamaru
    Being indecisive on Nepeta avatars eh? This latest one is definitely the cutest.
  3. arachnidsGrip
    December 10th, 2013 11:11 PM
    arachnidsGrip
    /me facepalms
  4. Hikamaru
    December 10th, 2013 05:44 AM
    Hikamaru
    I second what Mid said... I am sensing it right now. You literally never leave FC&G so yeah your time seems like it's gonna come...
  5. Hikamaru
    December 9th, 2013 12:03 AM
    Hikamaru
    Imma gonna call ya Gunny-Bunny



    (Bunnelby just because)
  6. arachnidsGrip
    December 6th, 2013 06:40 AM
    arachnidsGrip
    lmao
  7. Hikamaru
    December 6th, 2013 06:18 AM
    Hikamaru
    You know dude, I had this weird PC dream last night and I was imagining you becoming the next Fan Clubs & Groups mod...
  8. Hikamaru
    November 28th, 2013 04:28 AM
    Hikamaru
    This is an intresting name, but I'll still call ya Gunner.
  9. Hikamaru
    November 16th, 2013 05:13 PM
    Hikamaru
    OMG I love your Twitter profile-style signature!
  10. Hikamaru
    November 9th, 2013 11:22 PM
    Hikamaru
    Yeah, and wow I never knew Bellossom's head flowers moved like that.
  11. arachnidsGrip
    November 9th, 2013 11:13 PM
    arachnidsGrip
    <3
  12. Hikamaru
    November 9th, 2013 09:44 PM
    Hikamaru
  13. Hikamaru
    November 3rd, 2013 07:06 PM
    Hikamaru
    Don't worry, I'm sure one will get around to it.
  14. arachnidsGrip
    November 3rd, 2013 07:05 PM
    arachnidsGrip
    Haha, thanks Hika! I just wish there was a celeb thread for me ;33
  15. Hikamaru
    November 3rd, 2013 05:30 PM
    Hikamaru
    Happy birthday Gunner!

All times are UTC -8. The time now is 07:48 PM.