The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Fairy
Reload this Page Conversation Between Fairy and Forever
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between Fairy and Forever
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 33
  1. Fairy
    March 6th, 2013 12:41 PM
    Fairy
    Yes ma'am! I'll get right on it. :)
  2. Forever
    March 5th, 2013 10:50 PM
    Forever
    http://www.pokecommunity.com/showthread.php?t=297898 draw that imo, and get pc's other artists to do it!!
  3. Fairy
    February 10th, 2013 8:35 PM
    Fairy
    You're just.. really nice is all! I've just seen you make some really nice comments recently and I thought I'd extend my appreciation. xD Idek.
  4. Forever
    February 10th, 2013 8:31 PM
    Forever
    whyyy what did i doooo XD;
  5. Fairy
    February 10th, 2013 1:00 PM
    Fairy
    Have I told you that you're amazing recently?

    Really, Nica, you're one of the best people here. ;;
  6. Fairy
    January 16th, 2013 10:14 AM
    Fairy
    :)
  7. Fairy
    January 9th, 2013 9:19 AM
    Fairy
    I know! What happened was that I decided to not to yell because I didn't want to get your thing until I did all the work I have to do for Luke. I was trying to restrain myself. ;w;

    but I'm weak :c
  8. Forever
    January 9th, 2013 12:02 AM
    Forever
    you were meant to scream at meeeeee
  9. Forever
    December 27th, 2012 8:31 PM
    Forever
    ALEXIAL I WILL DO YOUR THING SOON BUT WANNA BE IN SUPPORTER SKYPE?? IT'S VOICE AND RN
  10. Fairy
    December 12th, 2012 8:20 PM
    Fairy
    Ahhh okay. I wasn't sure if it was all gunna be theorymon. Yeah, I'll start playing around with some stuff then. Sounds like fun! ^.^
  11. Forever
    December 12th, 2012 8:11 PM
    Forever
    Well basically you set out to get to know the Pokemon in the two weeks. So p much you use it, try different sets, see which team mates it works with etc and then discuss with the users in the thread (then use it in the comm day tourney!)

    Soon you shall be!
  12. Fairy
    December 12th, 2012 8:04 PM
    Fairy
    Can you gimme a quick run down of how this NU PotF is supposed to work plz? I wanna get in on that and I'm not sure where to start / too lazy to make brains understand even if I took the time to read it.

    / still isn't 100% up to date on NU :<
  13. Forever
    December 3rd, 2012 7:08 PM
    Forever
    omg, golurk is such a liar. :( i banned him because his computer kept creating alts OVER AND OVER so i banned him to reset them! wolf did the same!! I'M NOT EVIL I PROMISEEEEEE.

    also i do hope you keep coming back :3
  14. Forever
    December 3rd, 2012 5:37 PM
    Forever
  15. Forever
    September 10th, 2012 5:58 AM
    Forever
    yeah bulky is definitely good. n_n

    Well generally if you have choice band & the guts ability you can come in on alomomola against something it can't really beat and it'll give you toxic, then switch out later for when you need it, whereas the other combo doesn't rely on chance and means you'll always have the toxic boost, so it depends on you really.

All times are GMT -8. The time now is 11:40 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.