Go Back   The PokéCommunity Forums > Sheep
Reload this Page Conversation Between Sheep and Liliana Vess

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Sheep and Liliana Vess
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 18
  1. Sheep
    August 11th, 2014 6:10 PM
    Sheep

    you really should ; D;

  2. Liliana Vess
    August 11th, 2014 11:47 AM
    Liliana Vess

    Thanks! I'm trying my best to come back I swear

  3. Sheep
    August 10th, 2014 9:11 PM
    Sheep

    happy birthday!! we miss you

  4. Liliana Vess
    August 11th, 2013 1:17 PM
    Liliana Vess

    Thanks Cirno :D

  5. Sheep
    August 11th, 2013 10:34 AM
    Sheep

    Happy birthday Davidddd! o/

  6. Sheep
    September 16th, 2012 2:58 PM
    Sheep

    ahaha I can totally relate D:
    I also have a habit of VMing people sporadically and then suddenly wishing I didn't and wanting to delete the VM... /brick'd

  7. Liliana Vess
    September 15th, 2012 2:40 PM
    Liliana Vess

    omg I do that all the time! Only when I'm actually annoying someone I don't realise and they have to wait till I'm gone ):

  8. Sheep
    September 15th, 2012 2:22 PM
    Sheep

    Aha tbh I'm pretty much the same... ;___; I assume I'm annoying and just stay to myself. surprised I even made friends with how I used to be XD;;

  9. Liliana Vess
    September 15th, 2012 9:37 AM
    Liliana Vess

    I don't even get up to that bit, I have to wait till they have a decent signature or something so I can compliment them on it ;; I'm so socially awkward >:

  10. Sheep
    September 14th, 2012 12:13 PM
    Sheep

    LOL same, usually I'd leave like "just want to say hi, I've seen you around a few times" and leave it at that and... not get a reply 90% of the time XDD; Soo I just started keeping to myself ;__;

    <33

  11. Liliana Vess
    September 14th, 2012 3:30 AM
    Liliana Vess

    Same ): Only for me it's usually I have no idea how to start a convo. Yay for socially awkward \o/

    ayayyaayayay <3 you :DDDDDDDD

  12. Sheep
    September 13th, 2012 4:32 PM
    Sheep

    1234th post made in T&I, yay~

  13. Sheep
    September 13th, 2012 2:16 PM
    Sheep

    Thank youuu <33 yeah there are a few people I wanted to talk to but never really got around to VMing ;__;

  14. Liliana Vess
    September 13th, 2012 1:51 PM
    Liliana Vess

    Do it and I'll love you forever k <3

    Why have we not spoken before D; also your avatar is freaking adorable <333

  15. Sheep
    September 13th, 2012 8:04 AM
    Sheep

    oh I didn't even notice that~! Maybe I'll make my 1,234th post in T&I <:

    hi <3


All times are GMT -8. The time now is 9:23 PM.