Go Back   The PokéCommunity Forums > Juicy

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Juicy and Lozz
Showing Visitor Messages 31 to 40 of 473
  1. Lozz
    February 19th, 2013 04:03 PM
    Lozz
    Oh yay how exciting! Hope you've been practicing driving so you'll pass it!
  2. Juicy
    February 18th, 2013 03:34 AM
    Juicy
    hah. It's going good, just did my hazard test today and passed it. Have my driving test booked for umm, March? I forget but yeah, it's booked. Not long now, wew.
  3. Lozz
    February 18th, 2013 02:09 AM
    Lozz
    oh lucky.. I go back monday.. only one week left. so sad. hows getting your license coming along?
  4. Juicy
    February 17th, 2013 04:30 PM
    Juicy
    I think I go back March 4th... Pretty sure I do, anyway. What about you?
  5. Lozz
    February 17th, 2013 03:17 AM
    Lozz
    hahah yes true! when do you go back to uni?
  6. Juicy
    February 12th, 2013 02:41 AM
    Juicy
    That's the way it should be every now and then. Well, not literally every now and then but it's how it should be occasionally!
  7. Lozz
    February 7th, 2013 10:52 PM
    Lozz
    hahaha I've been super chilled , it's been so fun.
  8. Juicy
    February 7th, 2013 04:26 AM
    Juicy
    That really isn't a whole lot, you must feel so rested and relaxed now!
  9. Lozz
    February 7th, 2013 03:51 AM
    Lozz
    Ya, I would definitely advise hitting up the physio! um... well today I had coffee with my friend and then went to another friends house, then went to the shops, then came home and had lunch, then we went into the city and got $10 mojitios for like 4 hours, then I met up with some other friends for dinner and now I have just got home. So yeah, pretty chill... not doing too much haha.
  10. Juicy
    February 6th, 2013 06:22 PM
    Juicy
    They're sore because of something with rings but it's been too long. I went to a physio who told me that it was tight forearm muscles causing the pain and putting pressure on my hands but stretching hasn't been helping so I've gotta book me another appointment, I think. When you say not much do you mean still doing what I would consider a lot of stuff or do you actually mean not much?

All times are UTC -8. The time now is 01:36 PM.