Go Back   The PokéCommunity Forums > Jellicent♀

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Jellicent♀ and derozio
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 122
  1. Jellicent♀
    March 31st, 2014 08:54 PM
    Jellicent♀
    lol well ty for saying I'm cute. cx

    And ya it's super late. >A> Imma beat you.
    But that sounds fun! c: and why is it only dreams? hy you no make it happen later on?

    And thank you so much. >u<
    and dun worry, I know you'll do fine on it. c:
  2. derozio
    March 31st, 2014 04:02 PM
    derozio
    Also, I'm not gay but I think you're super cute and should post more adorable pics of yourself. :p
  3. derozio
    March 31st, 2014 04:01 PM
    derozio
    This is super late but - I wanna work at Konami. Or Valve. Or one of Sony's first part studios. But they're just dreams. :x

    and happy to hear you passed your exams! :DDDD Now its just me - hopefully my exam that's on 6th of this month goes well too. ;;
  4. Jellicent♀
    February 25th, 2014 12:09 AM
    Jellicent♀
    Oooohhhhh ok I getcha. Hey I took two years off and am very glad i did. ;u;
    And idk I never took SATs either. xD Didn't have to for hair school. .u.
    Where do you think you wanna work at? c:
  5. derozio
    February 24th, 2014 11:33 PM
    derozio
    lol yeah. I'm happy with this change. :D

    Naah, high school's done. I completed it last year. :p I just took a year off to study so I can do well in some exams (equivalent to SAT on your side, I guess?) and get into a good college. ;p And I honestly don't know which college I'll get. I want Computer Science as my field, though. :D And yeah, March 4 is close. :( Just 4 days before my birthday too, lol.

    Haha, you don't need to thank me! I believe in you. :D
  6. Jellicent♀
    February 24th, 2014 11:19 PM
    Jellicent♀
    Cute as ♥♥♥♥ fo' sho'. <3

    And oh right I forget you in high school. ;u;
    What are you planning on going into, again? And damn no TV and computer sounds awful imo. DX
    And March 4 is too close. ;A;

    I was super happy omg. >u< And thank you so much. >u< <333
  7. derozio
    February 24th, 2014 10:27 PM
    derozio
    its weird cuz I write ♥♥♥♥ and it goes ♥♥♥♥ and I'm like "Are you ♥♥♥♥ing kidding me?" but hey it looks cute. ♥♥♥♥.

    Naah, not college. I didn't perform as well as I thought I would in competitive exams last year. I did well in my high school board exams (87%, somewhat high :p) but that alone wouldn't have sufficed for me to get into a great college. I knew I could do better so I took a drop. Have been studying away from home for those past months without any TV or Computer access. :p And I'll be gone again from March 4 so yeah. ;______;

    Oh, I know! I saw your blog. You looked really happy. :DDD And glad to hear you're getting a decent amount of pay too! :3 I wish you amazing success and that you go far (I know you will! <3)
  8. Jellicent♀
    February 24th, 2014 10:22 PM
    Jellicent♀
    How the ♥♥♥♥ is this weird its just a bunch of hearts and ♥♥♥♥.
    I hope to ♥♥♥♥ this is permanent. <3 It looks so cute in my post style being all pink. >u<

    And yay! Why were you gone for so long? College? .3.

    And I'm rly good! I graduated hair school so now I just gotta get my license, and then I can do hair! >u<
    But my school actually hired me as a front desk staff member so I'm making decent money for the time being. .u.

    And I hate to hear that it'll suck. ;A;
  9. derozio
    February 24th, 2014 10:15 PM
    derozio
    ♥♥♥♥ this is so ♥♥♥♥ing cute and weird at the same time lol

    I ♥♥♥♥ you too XD; And I'm alrighty! I'm home after 7-8 months and it feels great and super awesome and whatnot! Too bad I'll have to return to where I was these past months from 4th March onwards. :( Then I'll be busy studying my ass off till the end of May. And it'll suck. :( What about you?
  10. Jellicent♀
    February 24th, 2014 10:11 PM
    Jellicent♀
    I ♥♥♥♥ you, too. <3
    I LOVE THIS NEW CENSOR I'M SORRY.
    ...
    ♥♥♥♥

    And hi how you be? >u<

All times are UTC -8. The time now is 10:13 PM.