Go Back   The PokéCommunity Forums > Jellicent♀
Reload this Page Conversation Between Jellicent♀ and Sheep

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Jellicent♀ and Sheep
Showing Visitor Messages 91 to 105 of 229
  1. Sheep
    October 29th, 2013 04:35 PM
    Sheep
    still need photoshop help? :O
  2. Jellicent♀
    October 13th, 2013 03:45 PM
    Jellicent♀
    True but still. >u<
    You so sweet <3
  3. Sheep
    October 13th, 2013 03:40 PM
    Sheep
    welcomeee whoot, i got the data for it too so win-win for us both~
  4. Jellicent♀
    October 13th, 2013 03:39 PM
    Jellicent♀
    THANK YOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUU <33333
  5. Jellicent♀
    October 13th, 2013 03:37 PM
    Jellicent♀
    ty so much for your help btw. >u<
    and also uh...nvm ill pm it.
  6. Sheep
    October 13th, 2013 03:35 PM
    Sheep
    LOL ugh, yeah I hate that HM thing. i shall waitttt
  7. Jellicent♀
    October 13th, 2013 03:35 PM
    Jellicent♀
    I CAN'T TRADE WITH IT KNOWING SURF HANG ON REALLY QUICK
  8. Jellicent♀
    October 13th, 2013 03:34 PM
    Jellicent♀
    ofun. >u<
    maybe you should delete dat comment den so he doesn't see? .3.
  9. Jellicent♀
    October 13th, 2013 03:31 PM
    Jellicent♀
    I JUST did about 30 minutes ago. I forgot its a two way thingy. ;u;
    Refresh yo friends list in the thingy on bottom screen, I should be there as Duzzy. And lemme beat dis Hiker uber fast. >u<

    also wuts on your team. .u.
  10. Sheep
    October 13th, 2013 03:29 PM
    Sheep
    you never added me back shfhgh ;__; or did you? what's your trainer name? I'm on right now
  11. Jellicent♀
    October 13th, 2013 03:28 PM
    Jellicent♀
    HAY. Wanna help me evolve my Swirlix? ;u;
    He needs to be traded while holding an item. I has item and Swirlix, just need someone to tap trade. ;u;
  12. Sheep
    October 9th, 2013 07:52 AM
    Sheep
    I'm just not sure if eevee's catchable or if you get just one in the story or what, hmm. I'd be too lazy to breed until I've beaten the E4. Decisions decisions~
  13. Jellicent♀
    October 8th, 2013 08:30 PM
    Jellicent♀
    Get both! .3.
  14. Sheep
    October 8th, 2013 08:26 PM
    Sheep
    ahshfh so cute
    And yeah I might get Sylveon too, but I also wanted Flareon a lot omg ;-;
  15. Jellicent♀
    October 7th, 2013 12:48 PM
    Jellicent♀
    Of course! >u<
    Imma be using only fairy types <3333
    So far is Sylveon, Slurpuff, and Gardevoir! c:
    and if some of the leaks come out true then some of those too. .u.

All times are UTC -8. The time now is 06:24 PM.