Go Back   The PokéCommunity Forums > (Duzzy<3)
Reload this Page Conversation Between (Duzzy<3) and Sector

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between (Duzzy<3) and Sector
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 42
  1. Sector
    December 10th, 2013 9:50 PM
    Sector

    Spoiler:

    ^This is legit imo

  2. (Duzzy<3)
    December 10th, 2013 9:32 PM
    (Duzzy<3)

    Sleep tight. c;

  3. (Duzzy<3)
  4. Sector
    December 10th, 2013 9:29 PM
    Sector

    I wanna sleeeeeeeeeeep. Sing me a song?

  5. (Duzzy<3)
    December 10th, 2013 9:27 PM
    (Duzzy<3)

    nothing rly. school is coming to an end for me soon ish in a few weeks and i kinda stressed out about it BUT OTHERWISE NOTHING

    you?

  6. Sector
    December 7th, 2013 12:54 PM
    Sector

    Haha what's new with you?

  7. (Duzzy<3)
    December 7th, 2013 4:58 AM
    (Duzzy<3)

    Dealz. <3

  8. Sector
    December 6th, 2013 9:21 PM
    Sector

    How about we confirm

    that we both hate & love one another

    to have a love/hate relationship

    deal? <3

  9. (Duzzy<3)
    December 6th, 2013 9:17 PM
    (Duzzy<3)

    nu u h8 ME
    I luv U

  10. Sector
    December 6th, 2013 9:00 PM
    Sector

    nu u h8 me

    iluvu

  11. (Duzzy<3)
    December 6th, 2013 8:22 PM
    (Duzzy<3)

    nu u h8 me. ;n;

  12. Sector
    December 6th, 2013 7:55 PM
    Sector

    We haven't talked in forever! Over a YEAR!!!!! WTF??

    yuh8me ;;

  13. (Duzzy<3)
    December 6th, 2013 7:49 PM
    (Duzzy<3)

    Hello there sir!

  14. Sector
    December 6th, 2013 12:06 AM
    Sector

    Mr Cent!

  15. Sector
    November 19th, 2012 11:54 PM
    Sector

    I think I know what I did. Sleep, eat, drink, pee, then sleep again. LOL

    Speaking of sleep, that's what I'm going to do now. G'Night!


All times are GMT -8. The time now is 8:29 PM.