Go Back   The PokéCommunity Forums > Brickbusterx
Reload this Page Conversation Between Brickbusterx and Kitori

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Brickbusterx and Kitori
Showing Visitor Messages 121 to 135 of 372
  1. Kitori
    April 19th, 2013 12:08 PM
    Kitori

    I still haven't done DW for myself yet today but I just got a trapinch from another friend so don't get that one xD

  2. Kitori
    April 19th, 2013 12:04 PM
    Kitori

    I need caffeine!

  3. Brickbusterx
    April 19th, 2013 11:08 AM
    Brickbusterx

    !!!!!!!!!!!! YAY !!!!!!!!!!!!
    But boooooo for the boring part for you....
    But YAY for being around more!!!!!

  4. Kitori
    April 19th, 2013 11:01 AM
    Kitori

    Eh, means it will be boring buy more opportunity to use my phone lol

  5. Brickbusterx
    April 19th, 2013 10:38 AM
    Brickbusterx

    That a good thing?

  6. Kitori
    April 19th, 2013 10:37 AM
    Kitori

    Kinda slow tonight.

  7. Brickbusterx
    April 19th, 2013 10:03 AM
    Brickbusterx

    Ha I hope it is.
    :/ okie dokie
    Alrighty! See you later

  8. Kitori
    April 19th, 2013 9:56 AM
    Kitori

    IDK it'll probably be fun. ;

    Time to go to work. T_T; I'll try to message you while I'm there but no promises. lol

  9. Brickbusterx
    April 19th, 2013 9:52 AM
    Brickbusterx

    Haha who wouldn't agree to that logic!?
    Oh no no we wouldn't want that! Probably best this way ha

  10. Kitori
    April 19th, 2013 9:45 AM
    Kitori

    Honestly I think I would rather stay home and play pokemon. ;;; But I don't want my friends to disown me. xD

  11. Brickbusterx
    April 19th, 2013 9:38 AM
    Brickbusterx

    Ohh... well nvm then :/
    Oh yay! That sounds like fun.
    Haha no neither do I. Have fun for both of us tomorrow.

  12. Kitori
    April 19th, 2013 9:31 AM
    Kitori

    I work on the weekend too u___u;; but I am going to a party tomorrow night! I never get out of the house anymore lol

  13. Brickbusterx
    April 19th, 2013 9:24 AM
    Brickbusterx

    Ha yah I can believe it...
    Well at least its the weekend!

  14. Kitori
    April 19th, 2013 9:15 AM
    Kitori

    I'm sure it will be fine... but I want a vacation lol.

  15. Brickbusterx
    April 19th, 2013 9:05 AM
    Brickbusterx

    Awh.. I'll miss yah
    Hopefully its a good day at work though!


All times are GMT -8. The time now is 4:31 AM.