Go Back   The PokéCommunity Forums > GolurkIsDaBomb
Reload this Page Conversation Between GolurkIsDaBomb and Squirrel

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between GolurkIsDaBomb and Squirrel
Showing Visitor Messages 76 to 90 of 546
  1. Squirrel
    November 28th, 2012 04:41 PM
    Squirrel
    Spoiler:

    ... Omfg adorable. xD

    Pumpkin and custard in a pie...? Sorry, that sounds even more gross :( Is it like sweet or savoury or what...? And is it all mushy and icky like pumpkin and custard both are? I'm not liking the sound of this! But I might have to make one anyway, you can buy the filling on Amazon so it could be fun to try... I'll take pictures for you if I do!

    We should! Do you use PO or PS?
  2. GolurkIsDaBomb
    November 28th, 2012 03:39 PM
    GolurkIsDaBomb
    Well, it's hard work but it's fun work! You get to party in the kitchen and make delicious food! :D NOOOO it's like a pumpkin custard in a pie... you need pictures. A LOT OF THEM.
    Spoiler:




    I hope now you appreciate America's favorite November pie! XD

    Well I've just never used (lol so punny) an OU team before. We could random battle! :D
  3. Squirrel
    November 28th, 2012 03:12 PM
    Squirrel
    I know how to cook it all, I just can't be bothered, cooking big dinners is hard work! Although I honestly have no idea about pumpkin pie - is that literally just pumpkin in a pie? If so it sounds really icky, pumpkin and pie would not go together well at all! :(

    NU is neverused for a reason; that's my stance on the whole thing. n.n (I'm not going to try and convert you if it's what you enjoy but I really can't stand it compared to OU xD)
  4. GolurkIsDaBomb
    November 26th, 2012 05:20 PM
    GolurkIsDaBomb
    You've never heard of pumpkin pie? It's a staple at American Thanksgiving! Okay, we need to enroll you into a Thanksgiving 101 class! THIS IS AN EMERGENCY!!!!

    *cough*

    Well I can cook everything except for Turkey, no clue on that one. And I've never mad stuffing before but it shouldn't be too hard! You can meet me in The Netherlands when I go there for christmas, and we can have our thanksgiving then! :D

    Well, NU is the only one Nica has taught me, since I think that's all she plays. Hm maybe taught isn't the best word as I haven't really learned that much lol. Anyway, OU is full of gross legendaries and the like. Blech. I'm using...never used pokemon ;)
  5. Squirrel
    November 26th, 2012 05:04 PM
    Squirrel
    They're not really hard to find (other than pumpkin pie, I've never even heard of that...), but the effort of preparing them is horrid. You can cook it for me if you'd like? :D I'll even share some of the potatoes with you!

    I've played NU but didn't really enjoy it as much... My OU team consists of 4/6 NU Pokémon anyway so I doubt it'll be a huge problem to swap teams, what made you want to play NU though? OU is way more fun, it's called never used for a reason. ;D What kind of stuff are you using?
  6. GolurkIsDaBomb
    November 24th, 2012 07:22 PM
    GolurkIsDaBomb
    It was great, thank you! An yeah, that's a thing lol. You don;t have to be jealous! Next year you can celebrate along with us! Or you can just make cranberry sauce, pumpkin pie and t(of)urkey whenever you want! Or are those things hard/impossible to find in England? Yeah, i had cranberry sauce and roast potatoes. And mashed potatoes, yummm.

    How far? Uh, only NU on the simulator. Sure, if you want to random battle or NU that would be great, only problem is my internet has been super iffy as of late, and disconnects me all the time... it's an epidemic. :( Maybe I shall pop in to the Pokemon Clubs IRC! :D

    Oof, work sucks so much. That's why I procrastinate! But it sucks more at 11:00 PM... Maybe to calm your stress, you should make brownies or write poetry? Or you can always drown your stress in Bourbon! :D
  7. Squirrel
    November 24th, 2012 06:54 PM
    Squirrel
    Ohh gosh, I forgot it's Thanksgiving for you guys! Happy Thanksgiving, hope you had an awesome time :D (People do say "happy thanksgiving", right...? xD) It sounds super yummy omg, I'm so jealous of you Americans :( Did you have cranberry sauce and roast potatoes?? Shame about the reading though, that'd certainly put a downer on things haha.

    Ohh nice, how far have you gotten with battling? If you have any teams you want to test I'll be happy to give you a battle or two. ;D If you like IRCs you should come to #PokemonClubs some time, it'd be cool seeing you there!

    What's going on with me... Basically work, work and more work! D; There's so much to do it's ridiculous haha, but I guess that's what you'd expect from a degree course. xD There's not as much time for going out as I'd like but things are still a lot of fun, it's just kinda stressful having to get so much done at once. :p
  8. GolurkIsDaBomb
    November 24th, 2012 06:04 PM
    GolurkIsDaBomb
    Lol

    Meh... nooooo. Lol I don't even know if we'll have an exam or not/the tests are really easy usually... SO IT'S ALL NEGATIVES, OZZY. DON'T TRY AND CHEER ME UP WITH OPTIMISM!!!

    Hm, well thanksgiving happened! (OH OH OHHH IT'S THANKSGIVING. WE, WE, WE ARE GONNA HAVE A GOOD TIME. WITH THE TURKEY. EH! MASHED POTATOES. EH!...)

    Um, so yeah thanksgiving was really yummy! The tofurkey was the best, and everything else tasted awesome also. I had a lot of family here, which was really hectic (and at times annoying) but overall it was fun. The 5 and 1/2 day break didn't hurt either! Except for the 100 pages of reading due, but whatever.

    Also, I started to competitive battle! I'm not very good but it's pretty fun! I lost in the first round of my first tourney, yay! XD Nica is teaching me, but it's a slow process lol. I've also met a lot of cool people through that and learned IRCs aren't as scary as I thought they'd be!

    SO yeah, sorry for the novel. I tried (kinda?) to keep them short lol. WHAT IS GOING ON WITH YOU???
  9. Squirrel
    November 24th, 2012 04:37 PM
    Squirrel
    Whoopsy, forgot to reply here because of the PMs. xD

    Well, that does sound like freaking loads of work, but at least it means you'll definitely know the content and you'll have no trouble passing the exam as a result... Think of the positives! :D

    What've you been up to recently other than heaps of English HW xD? :D
  10. GolurkIsDaBomb
    November 18th, 2012 05:48 PM
    GolurkIsDaBomb
    Lol you've been waiting ages? I sent it yesterday... XD

    Who is Greg Davis? I'm guessing he's a comedian. Or maybe a magician? Either way, I'm glad you had fun! As for me, I've had a lot of hw too, especially English hw. My teacher hasn't taught 10th graders in 7 years or so, and so he only knows how to teach AP (advanced placement, aka college level) classes. So he's been giving us that amount of work, or at least it feels like it. Every night I have to read ~30 pages of the novel we're reading, and then answer all the marginal questions (which there are about 2 per page) and answer the questions at the end of a couple chapters.

    tl;dr I have a lot of English hw, rant rant rant
  11. Squirrel
    November 18th, 2012 05:17 PM
    Squirrel
    vkfjkldg oopsy, I've been waiting ages for you to reply and only just realised I must've skipped over it before, my bad xD

    Things have been good thanks! Spent the weekend with the family and then saw Greg Davis live; he was absolutely hilarious. :D Other than that I've just been doing work which I'm sure I don't need to tell you isn't the most fun thing in the world haha. What have you been up to? :D
  12. GolurkIsDaBomb
    November 17th, 2012 04:45 PM
    GolurkIsDaBomb
    IT WAS DEFINITELY YOUR FAULT!!!! Lol, I'm glad you're back YAYAYAYAY! I'm sorry you live near a stupid person! :(

    And lol, I forgot all about our Luca/Jolly theme trade-off thing! So don't worry, and make your theme a good one! Other than the stupid person, how have things been???
  13. Squirrel
    November 17th, 2012 03:56 PM
    Squirrel
    :((((((( I'm sorry, it's not my fault! Some stupid person downloaded some movies illegally and didn't come clean till a week later so we all had to pay for it :( Please forgive me, I missed you too! <3 And tomorrow I'll get round to making the Luca theme if I get time! :D
  14. GolurkIsDaBomb
    November 16th, 2012 11:01 PM
    GolurkIsDaBomb
    I hope you're happy.

    You are now grounded, which means you must be on PC constantly for a whole week when you get back. And I'll be taking your lunch money now.
    Spoiler:
    Spoiler:
    Spoiler:
    Spoiler:
    Spoiler:
    Spoiler:
    Spoiler:
    AND RETURN ALREADY!
  15. GolurkIsDaBomb
    November 14th, 2012 06:36 PM
    GolurkIsDaBomb
    LIAR!

    It's been a week. Don't make me have to post here again! D<

    Or I'll ground you. And I'll take your lunch money,

All times are UTC -8. The time now is 05:08 PM.