Go Back   The PokéCommunity Forums > Altairis

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Altairis and Mochi
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 20
  1. Mochi
    December 30th, 2014 11:47 PM
    Mochi
    Yeah I think that SAO III will be pretty lucky, the manga continues past the Yuuki arc right? What about you? :o See any cool new anime?
  2. Altairis
    December 30th, 2014 08:24 PM
    Altairis
    Same same, I really liked the improvement in SAO's second season, the arc with Yuuki was SOO cute I love her a lot it was pretty sad at the end I wonder if they're going to create a SAO III; they probably will in a year or two, I'm sure this franchise makes them a lot of money
  3. Mochi
    December 30th, 2014 05:42 PM
    Mochi
    Ugh yes I know x( It got me so excited for the show as a whole, and then there was the huge climax with Fuu's breakdown and Karin and everything and I was so pumped, but I was a little doubtful by ep 11 how they were going to wrap everything up in 20 minutes haha...

    Added you too! And I haven't been watching much lately, the only things notable I'm watching this season are Denki-gai (love it, only on ep 5 though) and my boyfriend and I have been watching SAO II. I like it as a whole more than the first season, just because all of the arcs are at least somewhat decent - unlike how SAO was really good first arc then went to crap second arc lol.
  4. Altairis
    December 30th, 2014 02:50 PM
    Altairis
    I added you - here's mine! I liked all of those thing as well. It's a shame because I thought the first episode was really one of the greatest first eps I've seen. ;_; What have you seen recently that's good?
  5. Mochi
    December 30th, 2014 01:33 PM
    Mochi
    Yep, I put it as a 7 as well... :( I mean I have to give it credit with the build-up, animation, music and everything else it's just that finale was sooo bad. Ughhh. And I don't believe I have you added! My MAL is here!
  6. Altairis
    December 30th, 2014 12:41 AM
    Altairis
    I put it as a seven on myanimelist but it doesn't deserve it I'm just in denial right now because Yuuki Yuuna is so damn CUTE but the show was bad ;_____; also what's your myanimelist? have I added you yet?
  7. Mochi
    December 29th, 2014 11:36 PM
    Mochi
    THAT WAS SO DISAPPOINTING. I can't get over it oh my god it didn't even feel like an ending at all, it felt like... I don't know what it felt like but it just knocked YuYuYu down by like 2 points on my final score on MyAnimeList just from that one episode. My disappointment is literally out of this world right now that was the most open, careless ending everrr.
  8. Altairis
    December 29th, 2014 11:18 PM
    Altairis
    EXACTLY What is Taisha?? What is going to happen to the world?? Are there just going to be more Heroes?? Why did they just let them go after all?? Why did the finale make it seem like Togo was the enemy and stopping her was more important than fixing the mess?? How come they could get their bodies back?? I DONT KNOW AND IM SAD
  9. Mochi
    December 29th, 2014 11:00 PM
    Mochi
    ...Oh my god, what was that...

    Like, literally what was that episode. That had to have been the hugest cop out I've ever seen for an ending on like... anything I've ever watched/read holy crap.
  10. Altairis
    December 29th, 2014 10:28 PM
    Altairis
    let me know what you think of it fully!! I need to digest it still because.. .it left me thinking "What?" but not in the good, confused sort of way

All times are UTC -8. The time now is 08:37 AM.