Go Back   The PokéCommunity Forums > Altairis
Reload this Page Conversation Between Altairis and Forever

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Altairis and Forever
Showing Visitor Messages 166 to 180 of 538
  1. Forever
    October 10th, 2012 07:23 AM
    Forever
    idk i slipped into sad somehow. idk anymoreee.

    i was um, thinking about--okay this i will pm too lol.
  2. Forever
    October 10th, 2012 07:22 AM
    Forever
    shower was sads. :(
  3. Forever
    October 10th, 2012 06:32 AM
    Forever
    i cannot say it publicly as it would strike fear into pc.
  4. Forever
    October 10th, 2012 06:31 AM
    Forever
    i have a dangerous obsession. very dangerous. idk if i can share it, it's that dangerous.
  5. Forever
    October 9th, 2012 07:31 PM
    Forever
    AND NOW ALL I WANNA DO IS LISTEN TO LIGHTERS COVERS
  6. Forever
    October 9th, 2012 07:30 PM
    Forever
    AND NOW ALL I WANNA SEE IS A SKY FULL OF LIGHTERSSS
  7. Forever
    October 9th, 2012 07:30 PM
    Forever
    okay so ya lighters is my theme song. :3
  8. Forever
    October 9th, 2012 07:29 PM
    Forever
    lighters makes me think of perfection anyways :3
  9. Forever
    October 9th, 2012 07:28 PM
    Forever
    i can't have everything i want nope.

    but as live your life says... stop looking at what you ain't got and start looking at what you do got!!!
  10. Forever
    October 9th, 2012 07:27 PM
    Forever
    it's not gunna happen the other way tho. so i just have to get over that but annoying!
  11. Forever
    October 9th, 2012 07:26 PM
    Forever
    difference tho is i know ole will be back. ;(
  12. Forever
    October 9th, 2012 07:26 PM
    Forever
    okay sooooo when ole left i was crazy idk i was sad a lot i couldn't get used to that and kept complaining and being sad.

    this has happened for others in the past. lol i just realised what i've been doing.

    lapras imma be okay. :)
  13. Forever
    October 9th, 2012 07:25 PM
    Forever
    i can't... i just realised what i'm doing.
  14. Forever
    October 9th, 2012 01:34 AM
    Forever
    ughhhhh

    i want to learn how to draw this is so annoying.
  15. Forever
    October 9th, 2012 01:03 AM
    Forever
    nu get badass pkmn

All times are UTC -8. The time now is 08:43 PM.