Go Back   The PokéCommunity Forums > MelchiorFlyer
Reload this Page Conversation Between MelchiorFlyer and Zayphora

For all updates, view the main page.

Conversation Between MelchiorFlyer and Zayphora
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 20
  1. MelchiorFlyer
    December 21st, 2012 10:42 AM
    cool! wow. that's neat!
  2. Zayphora
    December 19th, 2012 7:23 PM
  3. MelchiorFlyer
    December 14th, 2012 7:36 AM
    Yeah sorta.

    I am in a 'rock' band at school so I play vocals. It's really fun!
  4. Zayphora
    December 13th, 2012 4:40 AM
    Lol, i don't have a wii so I just have ACWW.

    I really threw a ton of craziness at you there, didn't I? Yeah. Sorry about that.

    Do you play any instruments? I play clarinet, saxophone, and piano. I have a band concert today ~
  5. MelchiorFlyer
    December 12th, 2012 5:21 PM
    I like Fireflys. And of course when can I see you again.
    I have city folk too.
  6. Zayphora
    December 12th, 2012 12:14 PM
    Omg that's awesome! There are a ton of Owl City fans on here. What's your favorite song? I like Kamikaize, Beautiful Mystery, Cave In, Angels, Hello Seattle, a bunch of other ones, and of course When Can I See You Again? which was in Wreck-It Ralph. I love Owl City so much I've come up with these conspiracy things that have to do with certain lyrics. Such as "I saw a flicker in the fake fireplace, blinked again but there was nothing to see" wait you blinked at an angel do you even understand the consequences of that ?!?!

    And yeah I <3 animal crossing.
  7. MelchiorFlyer
    December 11th, 2012 8:07 PM
    Omy god! You play Animal Crossing to! Yes!!!! And at least some one other than me likes Owl City! We like so many things... Cra-zay!
  8. MelchiorFlyer
    December 11th, 2012 8:04 PM
    Haha! I like HP but I got distracted while reading the 4th book. Never finished it.

    And man! That Dogsbody IS full of epicosity! Keeps me on the edge of my seat page after page. ~lol now I feel like a book reviewer. XD
  9. Zayphora
    December 11th, 2012 7:57 PM
    Oh. Let me go look for that book now. Anything with a character named Sirius in it is just bound to be full of epicosity, as it just fuels my conspiracy theory that the Veil from OoTP is a portal to another dimension ~ lol I'm a weird sort of Harry potter nerd xD
  10. MelchiorFlyer
    December 11th, 2012 7:54 PM
    Hah! Lol I did to! I didn't see the Creeper tho. So yeah-no. I like the theme! I'm changing my to Gir. Just waiting on the avatar.

    I'm into talking animal books. I love animals, and when you can understand them; that's even better! My favorite was Dogsbody by Dianne Wynne Jones<--I think. It's about the dog star, Sirius, being transformed into a dog on Earth.
  11. Zayphora
    December 11th, 2012 7:40 PM
    Also, what do you think of my new theme? I got bored xD
  12. Zayphora
    December 11th, 2012 5:50 PM
    My brother claims he saw a Creeper in the crowd at the Terminal. I don't believe him.

    However, on the wall outside the Sugar Rush gate there was a bunch of graffiti and a couple of them said "JENKINS", "PWNED", and "ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US". <3

    So what sort of books are you in to? I like Harry Potter, LOTR, and most sci-fi books. Right now my favorite book other than Harry Potter is a book called Ender's Game by Orson Scott Card, which despite that misleading title has nothing to do with Minecraft. "n" (<that's a creeper there if u couldn't tell lol)
  13. MelchiorFlyer
    December 11th, 2012 5:05 PM
    Omg! I want to go to that party!

    That's true. They are really creepy. If Slendy was in it, I swear I'd have nightmares. But a Mine craft Creeper would've been AWESOME!

    I know right! Still can't wait for that.

    Yeah. He made himself. I really wan't to make one, ut I suck.
  14. Zayphora
    December 11th, 2012 4:58 PM
    Oh you're a pegasister? I couldn't tell. I'm not into Invader Zim or MLP, but I can see why some people like them.

    I was at this big party for our school Latin Club and we had a Pokemon battle with people xD and it was basically a bunch of people in togas running around screaming "EARTHQUAKE! THUNDERBOLT!!!". My friend had a Santa hat, and I stole it and told people it was Red's hat and tried to shove it over my other friend's eyes. At the end he ended up pretending to black out. It was the best thing I've ever seen at a school-related activity.

    Yeah, I was also hoping to see a creepypasta character like BEN DROWNED or the GHOST from Creepy Black or Slenderman or Herobrine or any of those but I suppose it is a kids movie so they probably weren't allowed to include it.

    I wouldn't be surprised if there was a hidden reference to Missingno. that people will find once the movie comes out on DVD. I mean, it's a movie about old video games and glitches. You can't possibly have left that out lol.

    Your pair has such a cute avatar of you and them together.
  15. MelchiorFlyer
    December 10th, 2012 6:44 PM
    Don't forget Pikachu! They should have added him, too! Like some kid left his DS or whatever there and...yeah.

All times are UTC -8. The time now is 6:17 PM.