The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > FBI agent
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Conversation Between FBI agent and ~Anbuja
Showing Visitor Messages 51 to 60 of 92
  1. ~Anbuja
    February 23rd, 2013 02:40 PM
    ~Anbuja
    The tiles would be hard yes, but not for the writter of this VM :p

    Yeah, Uni started for me last week, so I would be the whole week very busy too, so I think were the same :p

  2. FBI agent
    February 23rd, 2013 02:26 PM
    FBI agent
    What? I thought those tiles would be hard, lol. I won't be very active this coming week because school is starting again (I was on break), but I should have time every weekend or maybe more often :)

  3. ~Anbuja
    February 23rd, 2013 02:02 PM
    ~Anbuja
    Yeah, but I was sick today so I choosed to rest a little bit.

    And OH GOD I was wishing you chose those, I can make them 16 colours probably too.

    Also I can revamp the sinnoh project of kyledove then to match those pallettes too anyways :p

  4. FBI agent
    February 23rd, 2013 11:05 AM
    FBI agent
    Thankfully those don't seem too hard to fix :)

    I haven't picked out any tiles in particular yet. I kind of like
    http://kyle-dove.deviantart.com/art/...City-133732381

  5. ~Anbuja
    February 23rd, 2013 10:33 AM
    ~Anbuja
    With this one you mentioned they become 3 LOL

    Well:
    1. Your bug
    2. Mary gives you the potion even if you didn't talk to bunbun outside of the house(assume you don't mind bunbun outside, but go straight to rivals house), I think Katherine says the part why they didn;t marry that time too :<
    3. After bunbun gives you tyrogue, retalking to him triggers the same event again, he gives you another Tyrogue. And wont just say run.

    Other then those nothing really cathced my eyes :>

    Also did you choose which tiles you want?

  6. FBI agent
    February 23rd, 2013 09:53 AM
    FBI agent
    I guess 1 is that Mary doesn't give you the potion, but the other one I have no clue :O

  7. ~Anbuja
    February 23rd, 2013 08:30 AM
    ~Anbuja
    Yeah which is awesomely great, I didn't expect to get all those liking since the last time.

    And yeah i heard lol, idk why but people think I'm really good even though I don't consider myself so XD

    Btw: found 2 bugs :p

  8. FBI agent
    February 23rd, 2013 07:04 AM
    FBI agent
    Legend of Anbuja's getting a lot of reception, I think it's safe to say people are liking it :D

    Some people think I'm some sorta pro to be on your team, lol.

  9. FBI agent
    February 22nd, 2013 10:59 AM
    FBI agent
    Sure, give me a couple hours. I'm playing a game with some friends :)

  10. ~Anbuja
    February 22nd, 2013 09:34 AM
    ~Anbuja
    Can we try to finish it tonight pl0x? :p


All times are UTC -8. The time now is 07:20 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.