The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Firestorm1
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Conversation Between Firestorm1 and shinysweety
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 59
  1. Firestorm1
    March 13th, 2013 12:34 AM
    Firestorm1
    Okay! Lets do itttttt!

    Aw :c

  2. shinysweety
    March 8th, 2013 10:22 AM
    shinysweety
    well i can do 6:00 again lol~

    Nope, just a normal DS :c

  3. Firestorm1
    March 8th, 2013 02:55 AM
    Firestorm1
    Ok what time today?

    do you have a 3DS?

  4. shinysweety
    March 7th, 2013 10:59 AM
    shinysweety
    lol XD

    Like 2:00 in the afternoon~ c:

  5. Firestorm1
    March 7th, 2013 02:27 AM
    Firestorm1
    Obviously, silly sweetie xD

    what time is it now?

  6. shinysweety
    March 6th, 2013 07:49 PM
    shinysweety
    Uhmmmm, hows 6:00? c: liek in the night/afternoon not morning

  7. Firestorm1
    March 6th, 2013 04:05 PM
    Firestorm1
    What time tomorrow?

  8. shinysweety
    March 6th, 2013 10:39 AM
    shinysweety
    REGISTERED! XD

    Now we need a time to meet up in the union room ;3 when u free? (we should do it 2morrow cuz im busy today~)

  9. Firestorm1
    March 6th, 2013 09:06 AM
    Firestorm1
    YAY mine is 1078 0158 9205

  10. shinysweety
    March 5th, 2013 08:56 AM
    shinysweety
    kay XD We gotta have eachother's friend codes c: here's mine~
    4685 2001 5047


All times are UTC -8. The time now is 10:54 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.