Go Back   The PokéCommunity Forums > Zorogami
Reload this Page Conversation Between Zorogami and Munchlax11

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Zorogami and Munchlax11
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 66
  1. Zorogami
    October 15th, 2013 11:28 AM
    Zorogami
    I just added you back!! Looking forward to see you around (:
  2. Zorogami
    October 14th, 2013 11:32 PM
    Zorogami
    Heeeey man whats up?? Of course i remember you!
    How have you been? Im doing fine, moved to Spain a month ago (:
    Ill definitely add you back as soon as im home old friend! :D
  3. Munchlax11
    October 14th, 2013 05:12 PM
    Munchlax11
    Hey Zoro! Long time no see. Remember me? How have you been? I just added your FC. I'd love to trade or battle some time! Pokemon X FC: 2852-7439-1811
  4. Zorogami
    July 1st, 2013 10:55 PM
    Zorogami
    Miss you!
  5. Zorogami
    June 20th, 2013 11:03 PM
    Zorogami
    Sooo how bout dat cartridge??
  6. Zorogami
    June 14th, 2013 11:27 AM
    Zorogami
    Alright awesome, really looking forward to it!! :D
  7. Munchlax11
    June 14th, 2013 09:46 AM
    Munchlax11
    I will probably have some time to get one over the weekend. At the latest I should have it by Tuesday! I'll VM you when I get it!
  8. Zorogami
    June 14th, 2013 01:42 AM
    Zorogami
    Well yeah at least it's something (:
    Ah ok, now i get the problem Hope you find a cartridge soon!
  9. Munchlax11
    June 13th, 2013 07:14 PM
    Munchlax11
    Well the Ghost Immunity is something good! I have a ton of cartridges, but I don't feel like restarting any of my games.
  10. Zorogami
    June 13th, 2013 12:16 PM
    Zorogami
    Haha awesome!! Him and Pancham are definitely my 2 favs so far :D
    I don't get the Normal typing either, i think it hinders more than anything...
    but oh well, at least he gets Ghost immunity, thats something

    Yeah time zones suck, but i think we'll manage to battle sooner or later
    I'm actually looking forward to it!!

    Oh ok i thought you already started xD
    I'll wait for you then, just let me know whenever you are ready (:
    How come you don't have any cartridges?
  11. Munchlax11
    June 13th, 2013 06:36 AM
    Munchlax11
    I was thinking the exact same about the lion cub! I'm not sure why it is Fire/Normal instead of just simply fire, but I think with the addition of fairy typing we will see more pokemon like the lion cub and Helioptile have an additional normal typing.

    Yeah because of the timezone differences, we may not be online during the same time, but if I I see you online and I have time to battle, then I'll just see if you can battle !

    I want to begin the Random challenge soon, but I would prefer to play on an actual game cartridge as opposed to a ROM, but I haven't had the time to stop by gamestop to see if they have any cheap used pokemon games. I will let you know as soon as I do, then I will start the challenge! I think I may have already signed up, but I'm not completely sure if I did. I'm gonna go check out the challenge thread now!
  12. Zorogami
    June 13th, 2013 01:42 AM
    Zorogami
    Yeah i know, that lion cub looks super cute!! :D
    I hope he'll evolve into an awesome fire lion

    Yeah sure we can battle, I'm on showdown every now and then
    just let me know Also, i might be starting that Random Challenge later today
  13. Munchlax11
    June 12th, 2013 02:45 PM
    Munchlax11
    Corocoro revealed even more! Wow! I'm so excited! Well I was just gonna see if you ever wanted to battle some time . Do you ever battle on showdown?
  14. Zorogami
    June 11th, 2013 11:43 PM
    Zorogami
    Yeah they revealed a lot of stuff, i really like everything so far, just not sure
    how i feel about those Sky battles. Hordes looks very interesting though!!

    Well, i'm not really the competitive kinda player, since imo the metagame kinda
    defies what makes Pokemon so great in the first place. I do battle from time to
    time though How about you? And why were you wondering??
  15. Munchlax11
    June 11th, 2013 06:42 PM
    Munchlax11
    By the way Zoro. Are you into any competitive battling? Just wondering.

All times are UTC -8. The time now is 11:50 PM.