Go Back   The PokéCommunity Forums > Forever
Reload this Page Conversation Between Forever and Kaori

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Forever and Kaori
Showing Visitor Messages 181 to 195 of 3518
  1. Forever
    August 24th, 2012 12:59 AM
    Forever

    because i want to know

  2. Forever
    August 24th, 2012 12:59 AM
    Forever

    WHATEVER I WILL.

  3. Forever
    August 24th, 2012 12:59 AM
    Forever

    also i keep thinking of something else which i totally don't intend to

    actually LET'S BE... or not. idk. that might be a little crazy. don't feel like being annoyed yet!

  4. Forever
    August 24th, 2012 12:58 AM
    Forever

    i can't help but take this song dirty because of chris brown's other songs

  5. Forever
    August 24th, 2012 12:57 AM
    Forever

    IT'S YOUR WORLD YEAH IT'S YOUR WORLD
    AND I'VE NEVER BEEN
    UNTIL YOU LET ME INNNNNN
    CAUSE IN MY WORLD
    I CAN NEVER WIN
    UNTIL YOU LET ME INTO YOUR WORLD

  6. Forever
    August 24th, 2012 12:56 AM
    Forever

    LET ME DIVE INTO YOUR OCEAN
    LET ME WISH UPON YOUR SHOOTING STAR
    WE GOT TO PUT THIS THING INTO MOTION
    BRING OUT TWO WORLDS THROUGH THE SAME HEARTTTT

  7. Forever
    August 24th, 2012 12:56 AM
    Forever

    why is the entire internet dead rn

    i haven't had this feeling for days

    IN FACT 2-3 DAYS AGO IT FELT LIKE I TALKED TO SOMEONE NON-STOP THE WHOLE DAY!!! one came one left one came one left

    NOW NOBODY EVER.

  8. Forever
    August 24th, 2012 12:54 AM
    Forever

    i feel like my life revolves around certain songs

    BUT THAT TOTALLY ISN'T CRAZY

    COLD omg.

  9. Forever
    August 24th, 2012 12:53 AM
    Forever

    ALSO i should listen to lighters i haven't in forever but i think i maybe shouldn't til some other stufffff

  10. Forever
    August 24th, 2012 12:52 AM
    Forever

    starships makes me feel awkward tbh

  11. Forever
    August 24th, 2012 12:51 AM
    Forever

    imma try out starships but... ya idk.

  12. Forever
    August 24th, 2012 12:50 AM
    Forever

    legit crazy, that is

  13. Forever
    August 24th, 2012 12:50 AM
    Forever

    :33 okayyy happy thoughts are appearing in general

    cause i was thinking about ole returning

    i feel like that's all i ever think of but it's all i can think of to avoid going C R A Z Y

  14. Forever
    August 24th, 2012 12:49 AM
    Forever

    kaori rly though ummmm you said you'd be home tomorrow SO YOU SHOULD BE ON BECAUSE TODAY IS TOMORROW

  15. Forever
    August 24th, 2012 12:47 AM
    Forever

    i think all of you need to listen to inescapable tbh. like everyday. and every minute. then you will be like tearing down walls cause the song says so.


All times are GMT -8. The time now is 3:33 AM.