Go Back   The PokéCommunity Forums > Forever
Reload this Page Conversation Between Forever and Danikamakaze

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Forever and Danikamakaze
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 17
  1. Danikamakaze
    May 30th, 2010 12:08 AM
    Danikamakaze
    Lately I haven't really been floating around PC. o:
    I've kinda been moping around home or playing my xbox xD
  2. Forever
    May 29th, 2010 07:49 AM
    Forever
    I NEVER SEE YOU!
  3. Forever
  4. Danikamakaze
    May 8th, 2010 03:46 AM
    Danikamakaze
    Well if you wanted mine I really don't mind adding you I just don't give it out to random boys/men xD

    I want the colonels secret spices They make chicken taste like GOD.

    And meh, I don't mind that everyone hates Collingwood, I'll still back it regardless (even though I don't follow football very much )
  5. Forever
    May 8th, 2010 02:18 AM
    Forever
    You have MSN? ..wait you probably won't give it to someone you barely know. XD

    kay. XDD; And yes, it is delicious!

    :D Well... cause they're.. hated? Jumping on the bandwagon. XD
  6. Danikamakaze
    May 8th, 2010 02:14 AM
    Danikamakaze
    D: I forgot, I have 2 friends xD I'm talking to one right now on MSN.
    It's cool, I'm not going to think any less of you if you don't like sushi KFC IS DELISH, well some of it.

    D: Oh shuddup! Why is everyone hatin' the woods man D: hehe
  7. Forever
    May 8th, 2010 01:14 AM
    Forever
    I have no friends that live where you are. XD;

    Yaaar. At home is all good. XD Um, I just... don't like it? I'm kinda weird. Uh, I like... KFC? Though that doesn't count. XD;

    ..what D: Going for collingwood is bad though! XD;;
  8. Danikamakaze
    May 8th, 2010 01:01 AM
    Danikamakaze
    So you're from WA? I have a friend that lives there
    D: So you're just going to chill at home and stuffs eh? :3 Still sounds pretty good to me. AND zOMG how can you not like sushi :3 (I love it in a non wee-a-boo way) Do you have a favourite cuisine then?

    D: Well, I semi-barrack for the Pies.I don't know what's happening with them haha xD
  9. Forever
    May 7th, 2010 07:43 PM
    Forever
    omg so far away. XD And I've never seen a tasmanian on PC before, strangely. XD; I'm in WA. :D

    Yeaaaaah, totally. Oh, right, yeah, I was planning on being more social when I turned 18, but.. yeah. I decided not to. XD Yay for sushi? -doesn't like.. that sort of food-

    Crows. Who are failing this year :(
  10. Danikamakaze
    May 7th, 2010 07:40 PM
    Danikamakaze
    Hehe, well I guess so, what part of Aus are you from? I'm from Tas

    Awwr, social lives are for poor people (or not xD) When my 18th pops up in couple of months I'm going to try and be a bit more social - but I generally like staying at home. I'm actually getting ready to go out to a new sushi place that just opened up

    Which AFL team?
  11. Forever
    May 7th, 2010 06:49 PM
    Forever
    ..well it seems to be common for you. XD;

    Umm.. I.. go on here/MSN? XD; I kind of fail at having a social life. Though I like Neighbours and AFL. XD;
  12. Danikamakaze
    May 7th, 2010 06:42 PM
    Danikamakaze
    I don't think it's that common, but It's a coincidence
    And it is confusing XD Majority of people who read my name say it wrong D:
    I get so frustrated xD

    So, what do you do and erm, like and stuffs??
  13. Forever
    May 7th, 2010 06:16 PM
    Forever
    Didn't know it was so common :O

    I pronounce mine as hers. XD Most people think mine is pronounced your way. XD; Having this name has been confusing at times.
  14. Danikamakaze
    May 7th, 2010 05:54 PM
    Danikamakaze
    I've never thought of that as a "Danika/ca" nickname D:
    It's cute! My friends all call me Dandan xD
    In my art class there's a Danica (She pronounces her Dan-eeka [dunno if thats your you pronounce yours] mines pronounced Dani-kah) BLEH It's hard to explain without being vocal xD

    My art teacher gets so frustrated since she pronounces mine wrong and hers wrong xD
  15. Forever
    May 7th, 2010 05:34 PM
    Forever
    Ooh I know I was named after my mother's friend, and I think her's had a k... XD;

    Um, I go with Nica, I'm so.. unique? XD; Though IRL everyone uses my full name, so meh.

All times are UTC -8. The time now is 08:13 PM.