The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Forever
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Conversation Between Forever and Vrai
Showing Visitor Messages 31 to 40 of 2567
  1. Forever
    September 25th, 2012 06:37 PM
    Forever
    you're just afraid of my skills

    tho that response does make me miss shnen :(

  2. Vrai
    September 25th, 2012 10:56 AM
    Vrai
    pcx is for noobs

  3. Forever
    September 19th, 2012 04:50 AM
    Forever
    shnen wants you to return for get together

    [20:48:45] <~shnen> try and get him back for pcx
    [20:48:47] <~Zeffy> but what if he doesn't
    [20:48:54] <~Forever> !
    [20:48:58] <~Forever> why shnen?!
    [20:49:01] <~Forever> and he will zeffs
    [20:49:07] <~Forever> i'll contact him once every month
    [20:49:11] <~Forever> so he doesn't quite forget me
    [20:49:11] <~shnen> because idk he might come back for it
    [20:49:12] <~shnen> lol
    [20:49:20] <~Forever> this is very surprising of you suggesting this

    you heard it, yes, shnen wants it, you like shnen i'm sure he's one of the greatest people you know so do it for shnen.

  4. Forever
    September 15th, 2012 07:42 PM
    Forever
    what's deserved

  5. Vrai
    September 15th, 2012 04:38 PM
    Vrai
    ok that's deserved then

  6. Forever
    September 14th, 2012 10:25 PM
    Forever
    ;(

  7. Vrai
    September 14th, 2012 10:08 PM
    Vrai
    I owe you a long, detailed, full apology.

    What's even more impressive of myself is that I don't even have the ability to write it right now. :/

  8. Vrai
    September 13th, 2012 03:59 PM
    Vrai
    congrats on reaching 1850 =)

    and i'll be on msn more once i sort myself out...

  9. Forever
    August 18th, 2012 09:58 PM
    Forever
    (13:56:08) *Appleasing: WAIT
    (13:56:09) *Appleasing: lapras
    (13:56:21) Lapras: Appleasing!
    (13:56:25) *Appleasing: i
    (13:56:27) Lapras: Hi I'm Lapras!
    (13:56:31) *Appleasing: was looking at main chat there
    (13:56:32) *Appleasing: and
    (13:56:43) *Appleasing: it appears vrai is there YET HE IS APPARENTLY SLEEPING?
    (13:56:47) *Appleasing: BATTLING BEHIND OUR BACKS??????
    (13:56:51) Lapras: VRAI IS THERE?
    (13:56:53) *Appleasing: yes
    (13:56:55) *Appleasing: apparently!!!
    (13:57:00) *Appleasing: also did you see me win :)
    (13:57:08) Lapras: Yes!
    (13:57:14) *Appleasing: :3
    (13:57:15) Lapras: Lmao you know what my username is?

  10. Forever
    August 17th, 2012 07:20 AM
    Forever
    [23:18:49] <@Sector> Yes, she has a boyfriend
    [23:18:49] <+skyfullof[lighters]> XD;
    [23:18:52] <~Ozzy> YOU DON'T TELL ME ANYTHING
    [23:18:53] <gunnerpow7> this is unbelievable
    [23:18:54] <~Ozzy> :(:(:(
    [23:18:55] <@Sector> which is why she turned down Krazz
    [23:18:56] <@Sector> remember?
    [23:18:57] <+skyfullof[lighters]> I'M SORRY
    [23:18:59] <+skyfullof[lighters]> lmao
    [23:19:04] <~Ozzy> I thought you wanted Vrai lmfao
    [23:19:09] <%FreakyFred> Is he still in another country nica?
    [23:19:12] <+skyfullof[lighters]> idk why everyone thinks that
    [23:19:13] <+skyfullof[lighters]> yeah he is
    [23:19:14] <gunnerpow7> lol
    [23:19:14] <@Sector> I thought she wanted Vrai at first too

    i feel like i need to make a blog entry on this sometime soon


All times are UTC -8. The time now is 11:16 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.