Go Back   The PokéCommunity Forums > Forever
Reload this Page Conversation Between Forever and Vrai

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Forever and Vrai
Showing Visitor Messages 121 to 135 of 2567
  1. Forever
    July 30th, 2012 04:52 AM
    Forever
    because like I NEVER EVEN LISTENED TO ANYTHING LIKE I INTENDED TO AND TONIGHT I INTENDED TO AND THERE'S NOTHING AND NOW i am very sad. :( my life is soooo over.
  2. Forever
    July 30th, 2012 04:49 AM
    Forever
    ugh how dare everything from the accent challenge expire like that ;;
  3. Forever
    July 30th, 2012 04:40 AM
    Forever
    I KNOW WHAT I'M MAKING YOU DO NOW. n_________________n
  4. Forever
    July 30th, 2012 02:37 AM
    Forever
    [18:34:19] <%Forever> you know who i wuish was online lozz
    [18:34:25] <+Lozz> vrai
    [18:35:03] <%Forever> are you proud lozz
    [18:35:21] <+Lozz> am i proud of what?
    [18:35:27] <+Lozz> your obsession with vrai?
    [18:35:27] <+Lozz> not overly
    [18:35:38] <%Forever> oh why not lozz’
    [18:35:38] <+Lozz> it makes these guessing games pretty easy though

    :(
  5. Forever
    July 30th, 2012 01:39 AM
    Forever
    karp wants to be urs :3
  6. Forever
    July 29th, 2012 11:47 PM
    Forever
    ugh i don't like what i am seeinggggggg
  7. Forever
    July 29th, 2012 11:05 PM
    Forever
    oh @ before you were lucky cause i was kinda unclothed.. so lucky you didn't see XD;
  8. Forever
    July 29th, 2012 09:40 PM
    Forever
    Ugh I need to get obey gear
  9. Forever
    July 29th, 2012 09:40 PM
    Forever
    ...picked up
  10. Forever
    July 29th, 2012 09:40 PM
    Forever
    Imma be PO juiced up soon
  11. Forever
    July 29th, 2012 09:35 PM
    Forever
    Ugh I need to get over this and move on. I do like battling but I really don't know if I can get into smogon :(
  12. Forever
    July 29th, 2012 09:35 PM
    Forever
    CBC just makes me ughhggbffgdf.
  13. Forever
    July 29th, 2012 09:34 PM
    Forever
    Soon everything will be nothing and saying all this really doesn't matter but I just can't not because on twitter everyone will ask and I'm sick of explaining myself to people that don't know anything :(
  14. Forever
    July 29th, 2012 09:32 PM
    Forever
    I wanna be useful..
  15. Forever
    July 29th, 2012 09:31 PM
    Forever
    My hair is like nope let's not sit here

All times are UTC -8. The time now is 03:24 PM.