Go Back   The PokéCommunity Forums > Warheart

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Warheart and Chikara
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 18
  1. Chikara
    May 30th, 2008 05:47 PM
    Chikara
    Very true XD;

    Oh well he didn't reply on lj so I guess he's in shock
  2. Warheart
    May 30th, 2008 05:34 PM
    Warheart
    ...You know that wouldn't end well. Remember that one time when I tried convincing his little e-girlfriend what a *LOL PC WORD FILTERS* he was? If his reaction to that was in any way similar to how hers was that day, then I doubt I'll get anywhere with it <_<

    ..Plus i kinda lost all respect I ever had for him after his little comment in Kelsey's FC a while back. Remember the whole "don't look at my FC" incident? tch, yeah you do >.>
  3. Chikara
    May 30th, 2008 05:21 PM
    Chikara
    Add him on MSN and let him know XDD
  4. Warheart
    May 30th, 2008 05:14 PM
    Warheart
    I doubt that. I mean, think of all the times we've called him out on being a douchebag before. He hasen't gotten the hint yet, so I doubt he ever actually will <_<

    ...I seriously feel like just straight-up asking him "Yo...why do you have to be such a dick to everyone all the time?"

    Then again...meh...he's not worth my time, or anyone else's.
  5. Chikara
    May 30th, 2008 09:13 AM
    Chikara
    Who cares? It was worth it and maybe he's gonna take the hint :]
  6. Warheart
    May 30th, 2008 07:46 AM
    Warheart
    Well yeah dude, even if we're both not on great terms right now with eachother, there's no way in hell I'm going to let anyone talk to my friends like that. Especially not some pissy little arrogant prick who's only pleasure comes from knowing he's suceeded in pissing a bunch of people off from over the internet with one of his arrogant little bullshit comments.

    ..I seriously don't know wtf his problem is ._.
  7. Chikara
    May 29th, 2008 05:47 PM
    Chikara
    I don't hate you, I LOVE the comment you posted in retaliation to Jack though XDD

    Very nice.
  8. Warheart
    May 17th, 2008 12:30 PM
    Warheart
    ...We never talk anymore because I was still under the impression that you hated me up until like, 12 hours ago ._.
  9. Chikara
    May 16th, 2008 06:16 PM
    Chikara
    Nothin much, and you should have. Wtf have you been up to lately? We never talk anymore ;;
  10. Warheart
    May 16th, 2008 06:00 PM
    Warheart
    Hey dude, umm...I saw you on MSN earlier today, and was about to IM you, but didn't want to risk putting myself in one of those positions where I can't really find anything to say to you, leading into the genetic conversation that doesn't last past "hey, what's going on?"

    ...I kinda regret it right now though, seeing as MSN decided to be all bisexual on me after that, and now I can't sign in at all T_T

    That being said...what's going on?

All times are UTC -8. The time now is 04:42 PM.