< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > TwilightBlade Conversation Between TwilightBlade and chanchimi


Conversation Between TwilightBlade and chanchimi
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 91
  1. chanchimi
    December 21st, 2008 12:00 PM
    That's what I had in mind!

    *Drinks Coke* Mmm, totally fabulicious.

    Yeah, that could work...?

    Hey, and that's good!
  2. TwilightBlade
    December 21st, 2008 11:55 AM
    Rofl, go push them in their guillotine. XD

    Like, fur shur!

    Hmm.. Some laundry detergent to wash the clothes with? ;P

    Yeah. See, I'm being thrifty. |D
  3. chanchimi
    December 21st, 2008 11:52 AM
    D< Next time, they're going down. Now I know where they keep their guillotine.

    Yah, like, totally dude! XD

    Hmm, well, maybe DVD-R's and something else to go with it?

    Haha, that would be a gift for you as well!
  4. TwilightBlade
    December 21st, 2008 11:46 AM
    Haha, keep that to yourself then. XD; Well, you were brave for confronting them.


    My mom was gonna buy my brother DVD-Rs so he can burn movies for her. That's cheap. XD

    I should have bought her jewelry so I can sometimes wear it.. I can't wear her clothes. ;P
  5. chanchimi
    December 21st, 2008 11:36 AM
    Yeah, but they ran before I could show them my real power!!! Ok....Actually, I had to run away! They were vicious!!! O8


    Well, it's easy to get distracted, definitely. Most presents for friends have been accounted for. Thank goodness.
  6. TwilightBlade
    December 21st, 2008 11:29 AM
    What, I missed it? Why didn't you tell me? D<

    Funkadelic week at school was amazing. We always have something weird happening.

    Haha. I was distracted yesterday, and kept looking at jewelry and clothes for myself. XD; Now, shopping for guys is hard.. Idk what they're into. :x
  7. chanchimi
    December 21st, 2008 11:25 AM
    *Comes back with battle wounds* That was some fight, you really missed out! *Collapses onto floor* Ouch.

    It's such a funky word, yo!

    Only 4 days! Hurry! Buy, buy, buy!
  8. TwilightBlade
    December 21st, 2008 11:18 AM
    XD! Wow, I'd like to see that fight.

    Funkadelic! It is so a word. XD

    I've only bought a gift for my mom. I'm not doing too well.. I have 4 more days? \o/
  9. chanchimi
    December 20th, 2008 8:38 PM
    D:!!! NO!!!!! I won't let them! I'll steal one of their maces and beat them over tge heads with it! HI-YAH!!!


    Haha, well, lots of people I know seem to be procrastinating buying the gifts. As long as it gets done, no worries, right?
  10. TwilightBlade
    December 20th, 2008 1:44 PM
    Maybe they'll cremate you.. And then torture you while you're a pile of ashes. D:


    Yeah, but I haven't done my Christmas shopping yet. I'm such a procrastinator. XD;
  11. chanchimi
    December 19th, 2008 11:38 PM
    I bet they could....D8

    Totally tubular!

    At least we don't have to go to school! YES!!!
  12. TwilightBlade
    December 19th, 2008 7:36 PM
    Haha, they could crucify or immolate you.. Wicked. :0


    I'm soo glad I'm on winter break now but I feel tired.
  13. chanchimi
    December 16th, 2008 10:31 PM
    They'd send my to the guillotine. And then they would burn me to a crisp O=

    Chya, totally awesome dude!
  14. TwilightBlade
    December 16th, 2008 3:00 PM
    Lol, and if they find out they were being spied on.. Busted. Thrown into the fire! D:

    Krazy kewl, chya. :0
  15. chanchimi
    December 15th, 2008 5:02 PM
    Well, spying on devil teachers would not be fine. More like, creepy.

    Crazy cool! XD

  All times are GMT -8. The time now is 6:45 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top