Go Back   The PokéCommunity Forums > Xairmo
Reload this Page Conversation Between Xairmo and Inept Prodigy

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Xairmo and Inept Prodigy
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 21
  1. Inept Prodigy
    June 8th, 2009 10:36 PM
    Inept Prodigy

    Hahah, yeah, I guess that's true. To be honest, I probably will be showing up less. >.< I'll try my best though.

    Oh, you looked it up huh? I liked it a lot, but I have to say, it was a pretty short game. I haven't played it on PSP yet, but I hear it has more stuff. I wanna try it out sometime.

  2. Xairmo
    June 8th, 2009 10:05 PM
    Xairmo

    Parents always seem to find it hard to let go of their kids ^^ I just hope you'll continue you to stop by here!

    Looks like a good game, I want to get it for the PSP.

  3. Inept Prodigy
    June 8th, 2009 9:57 PM
    Inept Prodigy

    Thanks! I'm not moving that far, but my parents consider it kinda far. I'm sure you'll do great as well! :]

    The game was Riviera: The Promised Land. The character's name was Ledah.

  4. Xairmo
    June 8th, 2009 9:47 PM
    Xairmo

    Congrats to you as well! Are you moving far away for college? I can't wait to just chill out with my good friends over summer. I'm sure you'll do great and have loads of fun :]
    Btw, what was the name of the video game that you got the username Solitary Angel from?

  5. Inept Prodigy
    June 8th, 2009 9:42 PM
    Inept Prodigy

    Oh, you're graduating too huh? Well then congrats! ^.^ I'm sort of looking forward to the summer, gonna miss all my friends though. I'm hoping to hang out with them more before college and all.

  6. Xairmo
    June 8th, 2009 9:39 PM
    Xairmo

    No problem, I'm just glad that you keep coming back :] We've missed you, too!
    I'm glad to here that you're doing well! I'm doing just fine, thanks. I'm graduating on Friday and Summer is right around the corner. Though I must admit I'm kind of afraid of the future, but I'm sure I can take on whatever comes next. Are you looking forward to your summer?

  7. Inept Prodigy
    June 8th, 2009 8:58 PM
    Inept Prodigy

    I missed you guys. ><" I keep disappearing after I visit for a week...=/ I'm sorry. I've been busy, but I'm sorta relaxed a bit now. You? Hope you're doing well.

  8. Xairmo
    February 9th, 2009 10:18 PM
    Xairmo

    Solitary Angel! how have you been buddy?

  9. Inept Prodigy
    July 6th, 2008 10:48 PM
    Inept Prodigy

    Yeah, you don't have to get a job. Everyone says that these days. Hahaha! Lots of people have self-image issues though, right? Not that many people think they look good. I know I don't.

  10. Xairmo
    June 24th, 2008 5:34 PM
    Xairmo

    Alright. Ive been about the same except the work part xD I really need a job. I started going to the gym too :O So Ive been fine, though I have so many self-image issues >.<

  11. Inept Prodigy
    June 24th, 2008 5:23 PM
    Inept Prodigy

    Yeah, I added you before. XD
    I've been fine, talking with friends, drawing, homework, working and such. Hahaha! How about you?

  12. Xairmo
    June 24th, 2008 5:20 PM
    Xairmo

    Alright, well just in case my AIM is SuperMarioB333
    So how ya been?

  13. Inept Prodigy
    June 24th, 2008 5:17 PM
    Inept Prodigy

    Yeah, Summer School. I have AIM, I think I gave it to you before though. XD We just haven't talked. I don't have Myspace or Facebook, >.< If you sign on AIM, I'll IM you to make sure. I'm pretty sure I have yours.

  14. Xairmo
    June 24th, 2008 5:13 PM
    Xairmo

    Summer School! >.< Aaw man, well I will find a way to make sure you stop by. Do you have AIM or Myspace or Facebook or something else?

  15. Inept Prodigy
    June 24th, 2008 5:11 PM
    Inept Prodigy

    Sorry! I'd have stopped by more, but I'm busy as always. Hey, at least school is over. =D Sadly, I have Summer School coming up. XP If you want, find some way to keep reminding me to come by, XD. I won't mind at all.


All times are GMT -8. The time now is 7:01 PM.