Go Back   The PokéCommunity Forums > Siimo
Reload this Page Conversation Between Siimo and Sweet Speed

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Siimo and Sweet Speed
Showing Visitor Messages 1 to 13 of 13
  1. Sweet Speed
    January 7th, 2009 11:54 AM
    Sweet Speed
    You're back then! How are you?
  2. Siimo
    January 6th, 2009 01:05 PM
    Siimo
    Hey... Do you remember me? I've been gone so long... :/
  3. Sweet Speed
    July 12th, 2008 05:50 AM
    Sweet Speed
    Okay, I will. Better get everything started!
  4. Siimo
    July 12th, 2008 05:49 AM
    Siimo
    Make a ROM! Lol... I'm kinda hyper today... ^.^
  5. Sweet Speed
    July 12th, 2008 05:47 AM
    Sweet Speed
    Yesss! I'm glad to hear that. By the way I'm always boed on my computer so I've decided to start on a project to do with Pokemon but I'm not sure what to do. A Rom hack or a fan fic
  6. Siimo
    July 12th, 2008 05:45 AM
    Siimo
    Yeah... I'm probably gonna start posting again soon ;D
  7. Sweet Speed
    July 7th, 2008 07:25 AM
    Sweet Speed
    Hey dude, so did you decide to stay?
  8. Sweet Speed
    June 28th, 2008 09:57 AM
    Sweet Speed
    Please stay! Come on friend? Please? I think you are appreciate in this forum
  9. Siimo
    June 28th, 2008 09:54 AM
    Siimo
    Hmmmm....

    I'm thinking if I should start posting again or leave here...

    Crap! I hate decisions like this... >O

    Well, do you think I should stay?
  10. Sweet Speed
    June 27th, 2008 11:03 AM
    Sweet Speed
    I'm Back! :DDDD :D :D :D xD
  11. Siimo
    May 17th, 2008 10:27 AM
    Siimo
    o.o What the heck is that Soulja Boy Spongebob thing? xDDDDD
  12. Sweet Speed
    May 11th, 2008 09:17 AM
    Sweet Speed
    Yeah, I know. Oh well ............
  13. Siimo
    May 11th, 2008 09:13 AM
    Siimo
    o.o Well you can't really see the background.....

All times are UTC -8. The time now is 10:04 PM.