The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > World King
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Advertise here

Conversation Between World King and Azu
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 89
  1. Azu
    July 3rd, 2013 04:36 AM
    Azu
    Nice nice, which one are you playing? c:

    Hmm uh ok XD.

  2. World King
    July 2nd, 2013 11:21 AM
    World King
    Well, I'm kicking ass at Pokémon, so...

    Nah... I'm stubborn. n,n

  3. Azu
    July 2nd, 2013 04:43 AM
    Azu
    Level 86 at the moment *A*.
    I don't know.. I rarely fall for people so honestly if I were you I would look for someone else XD.

  4. World King
    July 1st, 2013 06:28 PM
    World King
    Awesome!

    Well, that can change. n,n

  5. Azu
    July 1st, 2013 07:22 AM
    Azu
    Yush I'm playing Fiesta Online again :D!
    I don't really have feelings for you so yeah ><; ...

  6. World King
    June 28th, 2013 09:24 AM
    World King
    Well, I'm here to help you with food and videogames. n,n *hugs*

    Well... it wouldn't be much of a rebound... besides, I'll happily accept. n,n xD

  7. Azu
    June 28th, 2013 02:00 AM
    Azu
    It's alright I'll get over it.. one day :p.
    And I suppose but I'm not the type to get a rebound XD.

  8. World King
    June 27th, 2013 08:41 AM
    World King
    Yay about the exams, and I'm sorry about your ex.
    But you know... you can also get a new bf... *wink wink*

  9. Azu
    June 25th, 2013 12:44 AM
    Azu
    Exams are finally done e.o; and looks like my ex has gotten himself a new gf lol.

  10. World King
    May 29th, 2013 10:10 AM
    World King
    Yeah, exams suck lots of things.

    I've just been a little stressed from work...


All times are UTC -8. The time now is 09:33 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.