< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Tamaki Conversation Between Tamaki and Eternal Nightmare


Conversation Between Tamaki and Eternal Nightmare
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 17
  1. Eternal Nightmare
    August 25th, 2009 5:07 AM
    Eternal Nightmare
    I cant describe what is it cuz I dont know what to say about the company it just sucks
  2. Tamaki
    August 24th, 2009 11:42 AM
    Lol, never heard of it.
  3. Eternal Nightmare
    August 24th, 2009 7:31 AM
    Eternal Nightmare
    No I have boost mobile....used to have verizon though. Boost sucks xD
  4. Tamaki
    August 21st, 2009 12:55 PM
    Sure, I'll PM it to you... do you have verizon?
  5. Eternal Nightmare
    August 21st, 2009 7:58 AM
    Eternal Nightmare
    Pretty easy to be inactive around this place its gotten so dry from the earlier years but anyway do you have a cell phone cuz i want your number xD so we can text and whatnot
  6. Tamaki
    August 20th, 2009 3:57 PM
    I was inactive for a long time too~
  7. Eternal Nightmare
    August 20th, 2009 7:23 AM
    Eternal Nightmare
    Yay I thought you would forget who I was since I have been inactive a very long time
  8. Tamaki
    August 19th, 2009 2:50 PM
    :D I do!
  9. Eternal Nightmare
    August 18th, 2009 7:33 AM
    Eternal Nightmare
    Neko-chan hey do you remember me?
  10. Eternal Nightmare
    October 23rd, 2008 5:13 AM
    Eternal Nightmare
    Alright, i will add you as my sister from another mister. Half-sister, I think.
  11. Tamaki
    October 22nd, 2008 2:11 PM
    I could be your sister from another mister?

    And you could be my brother from another mother? :]
  12. Eternal Nightmare
    October 22nd, 2008 5:16 AM
    Eternal Nightmare
    Yeah, i now its been a while. Lets see what shall you be, you can be my sister of some sort.
  13. Tamaki
    October 21st, 2008 5:21 PM
    Omg we never talk and stuff ;;

    Sure :]
  14. Eternal Nightmare
    October 20th, 2008 9:14 AM
    Eternal Nightmare
    Kaydee or Nozomi or Koneko, I havent talked to you in a loooooooooooooong while, how are you? Do you want to be a part of my PC family.
  15. Eternal Nightmare
    June 24th, 2008 8:41 PM
    Eternal Nightmare
    Im good and a little tired, I have to stay up and watch my little brother.

  All times are GMT -8. The time now is 6:04 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top