< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Kura Conversation Between Kura and Liliana Vess


Conversation Between Kura and Liliana Vess
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 81
  1. Liliana Vess
    May 15th, 2015 10:55 AM
    Liliana Vess
    I'll keep a look out anyway :D
    Thank you <3 When I think about it though I haven't really been on here properly in almost three years!
  2. Kura
    May 15th, 2015 10:37 AM
    Well I dunno because a lot of anims were delegated in a weird way (some locomotion stuff done by me, some by other members of my team) so it's a bit difficult to point out haha.
    And oh, that's news that you don't have exams but glad you're all done now! Good luck with your results! And damn.. graduation already! Crazyyy!! Time flies!!
  3. Liliana Vess
    May 14th, 2015 6:24 PM
    Liliana Vess
    Oh wow look at you with games on the shelf! What can I look out for that you've animated this time? :p
    I don't have exams, apparently computing students in the past have complained about it. I handed in my dissertation on Monday, so I'm all done for uni! Just gotta wait for my overall results and go to graduation!
  4. Kura
    May 14th, 2015 9:04 AM
    Just been working away :) Attila has been released and Warhammer has been announced, too! So some exciting stuff that I've been working on is out :3 Oh and I've been trying to pick up Italian, too!
    Good luck with your exams? When are they? Are they all this week?
  5. Liliana Vess
    May 8th, 2015 4:05 AM
    Liliana Vess
    So much I can't even remember most of it. I'm finishing uni this week though which is a pretty big one :D
    What about you how've you been what've you been up to??
  6. Kura
    May 7th, 2015 11:14 PM
    Hiii What's new, man??? :P
  7. Liliana Vess
    April 26th, 2015 7:17 AM
    Liliana Vess
  8. Liliana Vess
    November 15th, 2014 11:57 AM
    Liliana Vess
    Thank you! We totes need to talk again its been far too long!
  9. Kura
    November 14th, 2014 3:27 PM
    Happy Anniversary!!!
  10. Liliana Vess
    December 9th, 2012 6:48 PM
    Liliana Vess
    Killed everything ever and taken over the world. What have you done?
  11. Kura
    December 9th, 2012 3:58 PM
    What have you done!?
  12. Liliana Vess
    December 7th, 2012 5:56 AM
    Liliana Vess
  13. Kura
    December 7th, 2012 5:42 AM
  14. Kura
    December 5th, 2012 12:27 PM
    oh.. eh.. doesnt matter now.. lol
  15. Liliana Vess
    December 5th, 2012 12:19 PM
    Liliana Vess
    I was thinking more of a bot or some guest tbh.

  All times are GMT -8. The time now is 4:47 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top