Go Back   The PokéCommunity Forums > Kura
Reload this Page Conversation Between Kura and derozio

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Kura and derozio
Showing Visitor Messages 46 to 60 of 80
  1. derozio
    August 2nd, 2010 05:43 AM
    derozio
    But your avatar...and your dbz sig..and your posts...I though, thought that you're a male. ;;

    I don't really pay attention to those gender thingies at the top right corners. And I don't really know..what do you mean by 'my username ends with an A'? ;~;
  2. Kura
    August 2nd, 2010 05:40 AM
    Kura
    It says right up at the top that I am.. plus my username ends with an A...
  3. derozio
    August 2nd, 2010 05:13 AM
    derozio
    Ha ha, you're welcomed. But seriously, I didn't know you were a girl. :x
  4. Kura
    August 1st, 2010 07:39 AM
    Kura
    Thanks, man :3333 You're sweet!
  5. derozio
    July 31st, 2010 09:26 PM
    derozio
    You. look. gorgeous.
  6. derozio
    July 17th, 2010 01:25 AM
    derozio
    Oh, so that's the case. xD;

    Yeah, it was really weird. And know what? I searched for another cool name when my 'next' name change date was coming near. Couldn't find anything that time, tho. Thus, got settled with this one. :]
  7. Kura
    July 16th, 2010 09:07 AM
    Kura
    Not friends offline but online friends.. yeah.

    And that sounds cool :3 Weird how you can find names anywhere!
  8. derozio
    July 15th, 2010 04:41 AM
    derozio
    In seven grade? Hmm, why only 'Bakura'? Did your friend started calling you by this name or something? Or is it just that you came up with that name yourself so that it can be used online?

    My case was totally different. It was like..the time of my first name change. I was searching for a new name for this account and just happened to come across a philosopher named 'Derozio' in my History book. That was it. I picked up the name and started using it everywhere. Kinda weird that I found it in a textbook 'o mine, yeah. xD;
  9. Kura
    July 14th, 2010 05:43 AM
    Kura
    Yeeeeaaahhhhh Ummmm... I think it was like back in grade 7... When I got the username Bakura..

    So yeah.. and I generally use it everywhere, yes.
  10. derozio
    July 14th, 2010 02:24 AM
    derozio
    You don't like your name? Aww, that's bad. ;;

    Oh-kay, I understand, Kura. xD; So, how did you zero in on this name? 'Kura', I mean? Do you use the same name as your username at other forums/sites? I sure do! xD;
  11. Kura
    July 14th, 2010 01:52 AM
    Kura
    Sometimes I mind, sometimes I don't.. but it's the fact that I don't like my own name sooo that's why I don't give it out...

    .O. So for now.. call me Kura.
  12. derozio
    July 14th, 2010 01:38 AM
    derozio
    I don't know. It is actually random, I guess. But you know, most of the friends I have over here..I call them by their real names. That's probably it, perhaps. x3
  13. Kura
    July 13th, 2010 10:06 AM
    Kura
    PM me your MSN if you wanna talk more BTW cause I'm goin home for the day and I'm on Mobile Broadband for the time being.
  14. Kura
    July 13th, 2010 10:01 AM
    Kura
    How come you wanna know my name? Hahaha :3 That seems somewhat random!
  15. derozio
    July 13th, 2010 09:54 AM
    derozio
    Oh, that's reassuring. Thank you, Kura. <3

    Well, if you don't mind me asking, may I know your irl name? :3

All times are UTC -8. The time now is 03:32 AM.