< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Kura Conversation Between Kura and Aegis


Conversation Between Kura and Aegis
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 22
  1. Kura
    August 30th, 2009 10:12 AM
    It starts on the 8th for me .__. Daammn but that's a bummer.. When did you arrive in TO?
  2. Aegis
    August 30th, 2009 10:02 AM
    Yeah ;_; It started last Monday, it sucks so hard... when does school start for you?
  3. Kura
    August 30th, 2009 9:58 AM
    :/ Oh damn.. school starts for you already? That.. really sucks so bad.. :/..
  4. Aegis
    August 30th, 2009 9:56 AM
    I know ;___; I wish I could have, but I have school I have to do so I figured I couldn't stay for too long
  5. Kura
    August 30th, 2009 9:55 AM
    Wow, that's so soon! You should've just stayed an extra day!
  6. Aegis
    August 30th, 2009 8:48 AM
    It leaves Toronto at 7 ;___; It's sooo depressing! I don't want to go home u_u
  7. Kura
    August 30th, 2009 8:43 AM
    Oooh that sucks :/// damn..
    When's your plane coming?
  8. Aegis
    August 30th, 2009 8:40 AM
    Nah.... we just woke up, and I lost my pass yesterday right before the Masquerade, so we're just gonna chill at Erica's until I have to leave for my plane ;~;
  9. Kura
    August 30th, 2009 8:36 AM
    Saaammmeee ;o;! Awwwhhhhh... well there's always next year, right?! Are you at the con again now or are you going to go down there soon?
  10. Aegis
    August 30th, 2009 8:32 AM
    I really enjoyed seeing you again! I wish we could have spent more time together gurl :C
  11. Kura
    August 30th, 2009 8:13 AM
    Thanks for inviting us! I had a great time! And it was sooooo great seeing you again!!
  12. Aegis
    August 4th, 2009 8:33 PM
    guuuuuuuuuuuuurl hiii <3
  13. Kura
    August 3rd, 2009 8:04 PM
    :3 Hey hey~ Yoyoyooooo~ yo~
  14. Kura
    June 29th, 2009 10:09 AM

  15. Kura
    May 25th, 2009 7:33 PM
    Meh .o. You went to wonderland right? :3 Did you have fun?

  All times are GMT -8. The time now is 6:50 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top