The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Kura
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Advertise here

Conversation Between Kura and Oryx
Showing Visitor Messages 41 to 50 of 73
  1. Oryx
    April 11th, 2012 09:52 AM
    Oryx
    That's alright I was hungry anyway, if I didn't go before the dining hall closed I would've been starving for a few hours until it opened for dinner XD I'm satisfied now though!

  2. Kura
    April 11th, 2012 09:38 AM
    Kura
    lol *_* Sorry I made you hungry.. but yeah.. when I say cheese and broccoli.. I mean tons of cheese.. mounds of cheese..
    mm.. cheese..

  3. Oryx
    April 11th, 2012 09:33 AM
    Oryx
    Ah I miss baked potatoes! They like never have them at the dining hall. I always smother mine in super unhealthy stuff though lmao like tons of cheese and sour cream and bacon bits and @-@ so hungry brb walking to the dining hall

  4. Kura
    April 11th, 2012 09:31 AM
    Kura
    Yeah; though I have this really good sauce I make with it which is Mayo, a little touch of ketchup, and sweet chili powder.. :C though today I decided just to dip em in the mayo..

    Yeah yum.. baked potatoes with cheese and broccoli delicious!

  5. Oryx
    April 11th, 2012 09:28 AM
    Oryx
    Potatoes and cheese just sound delicious though. I would eat that all day every day *o*

  6. Kura
    April 11th, 2012 09:26 AM
    Kura
    Yeah, yeah! Happy days! Always good to have people 'round like that.

    A bit better :c I had all.. hearty and non-acidic foods today.. potatoes, cheese, lettuce, protien bar.

  7. Oryx
    April 11th, 2012 09:11 AM
    Oryx
    Yeah! I have some good friends irl too other than Tom, so. :3

    Aw man that's terrible. Are you at least feeling better now? D:

  8. Kura
    April 11th, 2012 06:38 AM
    Kura
    And no you didn't chase me out haha. If you know me, I would've at least said something before leaving haha.

    : | Though I should've just stayed on cause after I left I had my first bout of heartburn.. at least I think it was that. Either way I couldn't sleep and I kept throwing up periodically. Ugh was terrible, and I had to take a sick day off because it was still killing me and I didn;t wanna throw up at my desk ;_;

    : | I am rambling again..

  9. Kura
    April 11th, 2012 06:35 AM
    Kura
    Quote:
    I know you mean well but please don't try to hypothesize on my friendships, okay? Relationships are far more complex than what can be conveyed in 2-3 sentences, so trying to give me advice that I didn't ask for based on a very basic summary of a problem I have sometimes isn't really helpful lol.

    I was trying to bring you up, not down, Toujours. Just wanna let you know that sometimes you have gems of friends in front of you, and all you gotta do is look past some of the quirks they do. Dunno why you think I'm trying to bring you down.. dunno why you think I'm trying to guess on your friendships when I was talking about my own friendships that both work and fell apart. Yeah I can talk a lot but it doesn't mean I'm harpin' on ya.

    But hey do what you want, and at the end of the day we all know that that's what people gonna do anyways. Other than that, all I can say is that I personally think you have some really good friends here like Yoshikkko and Nica, which is awesome because even if you can't physically hang out with them.. they get you and you can share a lot of laughs and memories with them. And you have Tom of course. :33 So no need to feel down.

  10. Oryx
    April 10th, 2012 08:54 PM
    Oryx
    I didn't mean to chase you out of the DCC! ):

    Edit: oh wait you haven't been on since then I was worrying for nothing. I was all worried that I offended you and made you not want to post in the DCC anymore lol ):


All times are UTC -8. The time now is 06:30 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.